פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשיה של מקרר ב 80000 ש"ח קיבלתי אותו פגום ולא מוכנים להחליף אותו נושא התלונה:
אטלי  בן ציון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר של אבקו , קיבלתי אותו ב יום ג ב 5/4/2011
המקרר פגום עם שריטות ומכות בצדדים , התקשרתי לשירות לקוחות נאמר לי כך אדוני לא ניתן להחליף לך אבל אפשר לפצות . למה ????? שילמתי ממיטב כספי עבור המוצר מה גם שאני יכול לבטל מיבחינת 14 ימי עסקים לא נעשה שימוש לא חובר לחשמל . וככה מטרטרים אותי יום יום מבלי תשובה מספקת קיבלתי יחס גרוע מאוד אני שוקל לגשת לתביעות קטנות . יחס השירות היה מזעזע וירוד .
כספי סוג הנזק :
אני מבקש החלפה למוצר או את כספי חזרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה