|
|
|
|
|
|
רכשיה של מקרר ב 80000 ש"ח קיבלתי אותו פגום ולא מוכנים להחליף אותו |
נושא התלונה: |
אטלי בן ציון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 05 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר של אבקו , קיבלתי אותו ב יום ג ב 5/4/2011
המקרר פגום עם שריטות ומכות בצדדים , התקשרתי לשירות לקוחות נאמר לי כך אדוני לא ניתן להחליף לך אבל אפשר לפצות . למה ????? שילמתי ממיטב כספי עבור המוצר מה גם שאני יכול לבטל מיבחינת 14 ימי עסקים לא נעשה שימוש לא חובר לחשמל . וככה מטרטרים אותי יום יום מבלי תשובה מספקת קיבלתי יחס גרוע מאוד אני שוקל לגשת לתביעות קטנות . יחס השירות היה מזעזע וירוד .
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מבקש החלפה למוצר או את כספי חזרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|