|
|
|
|
|
|
אספקת מקרר עם פגיעה בדלת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/04/11 קנינו מקרר שארפ בסניף המתואר .
בתאריך 13/04/11 סופק המקרר כפי שהובטח אולם כאשר המקרר סופק התגלתה פגיעה בדופן החיצונית של הדלת.
המוביל דיבר עם הספק והובטח לנו : " מחר גג עד יום ראשון (17/04/11) הדלת תוחלף בתקינה".
ביום ראשון 17/04 לאחר שלא יצרו עימנו קשר טילפנתי לספק לתיאום תאריך החלפה הוא טען שהוא יוכל להגיע בשבוע לאחר מכן.
וכך התהליך נמשך עד היום גם בסיוע מנהל החנות לא הגיעו להחלפת הדלת.
את שרות הלקוחות של רשת מכובדת זו לא ניתן לפנות מאחר שהם לא עונים למספר שירות הלקוחות - מוזמנים לנסות 03-7607000 .מהנל החנות לא מצליח לעזור לנו.
היום 17/05 יותר מחודש לאחר קניית המקרר אני עדיין נמצא עם מוצר פגום אשר חשבתי שקניתי מחברה אמינה אשר איורעים כאלו לא מתאימים לה.
עוגמת הנפש היא רבה וכמו כן הטרטור סביב האירוע.
מספר הזמנה - 124060880
|
החלפת הדלת ופיצוי הולם לעוגמת הנפש ולביזיון המתמשך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|