פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב ועכברים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נקנו 2 מחשבי לפטופ של חברת HP וזוג עכברים.
לאחר כשבוע חזרנו לחנות מכיון שהעכברים אינם התאימו למחשב (המחשב לא זיהה את החומרה) אך מבחינת החנות לא התקבלה התלונה, הם לקחו את העכברים לבדיקות מרובות במשך זמן רב. לאחר טלפונים רבים שכללו ניתוקי טלפון מצד החנות התייאשנו ורכשנו זוג עכברים נוספים שתואמים למחשבים.
היום יש תקלה באחד המחשבים (מתחמם ונכבה), ושוב לאחר פניה לחנות נתקלנו בהתעלמות, ניתוקי טלפון, ויחס מביש שאינו מגיע ללקוח.
לאחר זמן רב הפנו אותנו אל מעבדת HP שנמצאת בתל אביב. אני לא חושבת שזהו תפקידו של הלקוח לנסוע, להתקשר שוב ושוב, ובסוף גם לקחת את המחשב לתיקון בעצמו. כאשר לקוח רוכש מכשיר ומקבל עליו אחריות האחריות היא של בעל העסק ואם יש תקלה בעל העסק צריך לטפל בה ולא לגרום ללקוח "לרדוף" אחריו במשך ימים רבים ובסוף גם אינו מקבל יחס הולם ומטפל בתקלה בעצמו.

אם אסכם את הכל - רכשנו 2 עכברים מכיון שהחברה סירבה לקחת אחריות על מוצריה. בנוסף ישנו מחשב תקול שעדין לא ידוע אם חברת HP תסכים לקחת אחריות ולתקנו, ושוב, זוהי אחריות של חברת שקם אלקטריק שאינה מוכנה לטפל במוצריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה