פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים כתובת:
קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי שני מזגנים משקם אלקטריק , המזגן השני אשר רכשתי התברר שלא מספיק לחלל הדירה אשר אליו הינו מיועד ( וזאת למרות שהמוכר קבע לי את סוג המזגן מהשרטוט טעו שזה מספיק לאחר שציירתי לו את מידות החלל - אני אדריכל במקצועי ) לכן חזרתי לחנות , שילמתי ושידרגתי למזגן אלקטרה 28 .
לאחר כיומיים , אותו מוכר התקשר אליי בטענה שאין את אותו מזגן במלאי יש מזגן יותר משוכלל שניקרא סופר ועליי לשלם עוד כסף לרכישתו - המוכר לא טרח לבדוק לפני ששילמתי עבור המזגן המשודרג אם ישנו במלאי ובכך גרם לי ולאמי הזקנה עוגמת נפש גדולה מאד .
אין לה מזגן בבית - הקיץ שואג - ואין לאמי עוד כסף לשלם עבור מזגן שהיא איננה צריכה יותר מאשר שולם עבורו בשידרוג - אלקטרה 28 .
המוכר והטלפנית משירות הלקוחות טענה " שאבטל את העיסקה ואזרוק את המזגן בסניף - כלשונה היא " .
אט אט מצאתי את עצמי בתוך מערבולת הטעיות בלתי מקצועיות ויחס מעליב מצד החברה , אני צריך לקחת יום חופש , להגיע מביתי מלוד בכדי להחזיר את המזגן הלא משודרג . ובינתיים להיתקע ללא מזגן , ביזבוז זמן , והולכת שולל לקוח והטעייתו .
יתרה מזאת המוכר והטלפנית משירות הלקוחות לא התנצלו ובנימה מזלזלת ופוגעת דרשו ממני לבטל את העיסקה .
א.ג.נכבדים , הטעיה והתנהלות כושלת של חברה לא צריכה להיות על חשבון הלקוח ועל מחדל מסוג זה יש לפצות ולהתנצל ולא להשאיר לקוח מאוכזב ובהרגשה שרימו אותו .
אנא טפלו בבקשה בעניין זה במהירות האפשרית לפני שזה יגיע לעיתונות ולבתי המשפט .
תודה
זהר
מס" הזמנה : 124097863 - סניף תלפיות ירושלים
שם מנהל הסניף - כפיר
שם הטלפנית משירות לקוחות - אופירה שלום
ביבוז זמן ועילבון סוג הנזק :
לקבל את המוצר אשר אני חתום ושילמתי עבורו . פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה