הטעיית לקוח |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תלפיות ירושלים |
כתובת: |
קניון הדר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי שני מזגנים משקם אלקטריק , המזגן השני אשר רכשתי התברר שלא מספיק לחלל הדירה אשר אליו הינו מיועד ( וזאת למרות שהמוכר קבע לי את סוג המזגן מהשרטוט טעו שזה מספיק לאחר שציירתי לו את מידות החלל - אני אדריכל במקצועי ) לכן חזרתי לחנות , שילמתי ושידרגתי למזגן אלקטרה 28 .
לאחר כיומיים , אותו מוכר התקשר אליי בטענה שאין את אותו מזגן במלאי יש מזגן יותר משוכלל שניקרא סופר ועליי לשלם עוד כסף לרכישתו - המוכר לא טרח לבדוק לפני ששילמתי עבור המזגן המשודרג אם ישנו במלאי ובכך גרם לי ולאמי הזקנה עוגמת נפש גדולה מאד .
אין לה מזגן בבית - הקיץ שואג - ואין לאמי עוד כסף לשלם עבור מזגן שהיא איננה צריכה יותר מאשר שולם עבורו בשידרוג - אלקטרה 28 .
המוכר והטלפנית משירות הלקוחות טענה " שאבטל את העיסקה ואזרוק את המזגן בסניף - כלשונה היא " .
אט אט מצאתי את עצמי בתוך מערבולת הטעיות בלתי מקצועיות ויחס מעליב מצד החברה , אני צריך לקחת יום חופש , להגיע מביתי מלוד בכדי להחזיר את המזגן הלא משודרג . ובינתיים להיתקע ללא מזגן , ביזבוז זמן , והולכת שולל לקוח והטעייתו .
יתרה מזאת המוכר והטלפנית משירות הלקוחות לא התנצלו ובנימה מזלזלת ופוגעת דרשו ממני לבטל את העיסקה .
א.ג.נכבדים , הטעיה והתנהלות כושלת של חברה לא צריכה להיות על חשבון הלקוח ועל מחדל מסוג זה יש לפצות ולהתנצל ולא להשאיר לקוח מאוכזב ובהרגשה שרימו אותו .
אנא טפלו בבקשה בעניין זה במהירות האפשרית לפני שזה יגיע לעיתונות ולבתי המשפט .
תודה
זהר
מס" הזמנה : 124097863 - סניף תלפיות ירושלים
שם מנהל הסניף - כפיר
שם הטלפנית משירות לקוחות - אופירה שלום
|
ביבוז זמן ועילבון |
סוג הנזק : |
לקבל את המוצר אשר אני חתום ושילמתי עבורו . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|