החזר מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון בת ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב11.6.2011 רכשתי מכשיר ניווט moov m10 s401 . כשפניתי למוכרת בשאלה עם יש בתוך המכשיר מפות של אירופה, היא ענתה לי שכן, ביקשתי ממנה לפתוח ולראות היא הסכימה. אני פתחתי וכבר אז לא ראיתי שום מפה , שאלתי עם מישהו יכול לעזור לי , היא אמרה לא, עם יהיה בעיה אתה יכול להחזיר.
ביום ראשון ב12.6 טסטי לחו"ל,המכשיר לא עבד- לא מופיעות שום מפות.
ב19.6.2011 חזרתי וישר ניגשתי לחנות להחזיר את המוצר. המוכר או אחראי {מיקי) לא רצה לקבל אותו חזרה כי מוצר פתוח וגם לא להחליף.היא פתל אותו ראה שזה לא עובד, אמר אני לא טכנאי,אני לא יודע.
מגיע לי כסף חזרה,שילמתי במזומן.קניתי מוצר פגום ועוד גורשתי מהחנות.
|
עוגמת נפש,ביזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|