פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספק לא מוכן להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו קרית עקרון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי מכשיר ניווט בסניף של רשת "שקם אלקטריק" בתאריך 8/9/2011, לאחר פתיחת המכשיר וניסיון להפעילו, התגלה שהמכשיר נדלק ונכבה עוד בטרם שמעלה תוכנה כלשהי. היום בתאריך 22/9/2011 (עדיין בתווך 14 ימי עסקים) ניגשתי לסניף שקם אלקטריק בביל"ו ברחובות עם המכשיר באריזתו המקורית וביקשתי להחליפו בדגם זהה לו. המוכרת הלכה לשאול את מנהל הסניף וחזרה אלי בטענה שלא ניתן להחליף או לתקן את המוצר כי הוא נרכש בסניף שקם אלקטריק באילת. הסברתי למוכרת שאין ברצוני לבטל את העסקה או לשנותה, אלא להחליף את המוצר הפגום במוצר זהה תקין. המוכרת הלכה שוב למנהל וחזרה עם תשובה שלילית ואמרה שאם אני רוצה אני יכולה ללכת אל מנהל הסניף ולשוחח איתו. הלכתי למחסן האחורי אל מנהל הסניף (אשר אפילו לא טרח לגשת אלי אל עף בקשתי) והסברתי לו את בקשתי. מנהל הסניף "מיכאל" הגיב בשלילה ולאחר התעקשות מצידי, צלצל אל ה"סוכן" (לדבריו) לבדוק את מהות התקלה, הסוכן הסביר שבמכשיר כלל לא הותקנה תוכנת הניווט (המכשיר אמור להגיע עם התוכנה מובנית) ושיש להתקין בו את התוכנה. מיכאל סיים איתו את השיחה ואמר לי שעלי לנסוע אל מעבדה בראשון לציון על מנת שתותקן שם מערכת ההפעלה והתוכנה של המכשיר (שכמובן כבר אמורה להיות בו בעת הרכישה). סירבתי לנסוע להתקין תוכנות במכשיר שהיו אמורות להיות בו בעת הרכישה וביקשתי שהמכשיר יוחלף. מיכאל הודיע שאם אני לא אסע להתקין את התוכנות בעצמי, הוא יקח את המכשיר למעבדה והוא יחזור אלי לכל המוקדם בעוד 31 ימים. כמובן שלא הסכמתי להמתין זמן כל כך לא סביר. מיכאל אמר שהסוכן שאיתו שוחח בטלפון הוא המנהל שלו והוא לא מאשר החלפת המוצר, ביקשתי את פרטי המנהל כדי לשוחח עימו ומיכאל לא היה מוכן למסור את פרטיו ולא היה מוכן להעלות אותו לשיחה נוספת על מנת לאפשר לי לשוחח איתו. בנתיים מוכר אחר שעמד כל הזמן הזה עלידינו בחדרון הקטן והאטום במחסן של החנות, הדליק סיגריה ועשן אותה עלידי (אני בהריון מתקדם!) הרגשתי זלזול וחוסר כבוד וחוסר התחשבות בי כלקוחה ,כאדם וכאישה בהריון. לא האמנתי שאתקל ביחס כזה ברשת כה גדולה ומפורסמת כמו "שקם אלקטריק"! אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בפנייתי. תודה מראש, אלונה.
אי החלפת מוצר פגום סוג הנזק :
החלפת המוצר למוצר תקין פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה