פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך LCD פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11\11\24 רכשתי 2 טליוזיות-מסכי LCD בגודל 32 ו 37 אינץ' של חברת פנסוניק משקם אלקטריק בקניון איילון. שני המסכים שרכשתי נאמר לי שהם הדגמים האחרונים שיצאו. הדגמים הם : L37U30 של ה37 אינץ'. והדגם השני L32U20 של ה 32 אינץ'. כשהתקינו את הטלויזיה של ה 32 אינץ' התברר שיש בעיה במסך ולא רואים בצורה תקינה. בנוסף שהמסך הוא לא מהדגם האחרון והחדש. פניתי למנהל השקם וביקש אישור מטכנאי החברה יורוקום על הליקויים. הטכנאי אישר את טענותיי אבל סירב לתת אישור בכתב. כי זה אסור לפי הוראות חברת יורוקום. פניתי שוב לחברת יורוקום כדי להזמין טכנאי בכיר לפי דרישת השקם. נאמר לי שאין צורך ןמנהל השקם יכול להתקשר ליורוקום והם יספקו לו את האינפורמציה. כשהסברתי למנהל השקם וביקשתי שיחליף את המסך הפגום, הוא התחמק מאחריות צעק ולא היה מקצועי וטען שאם אני רוצה להחליף אני אצטרך להוסיף סכום כסף נוסף בסך 400 שקל כדי לשדרג את המכשיר שרכשתי. למה צריך לשדרג אם זה הדגם החדש כמו שהובטח לי בזמן הרכישה?????? כשסירבתי להצעתו להוספת ה 400 שקל הוא טען שהוא סיים את תפקידו והוא לא יכול לעזור כי צפקידו נגמר ברגע שהוא מוכר את המוצר. יש ךציין שאני קליינט קבוע של שקם אלקטריק ולא היתה לי שוןם בעיה או תלונה , ולצערי התאכזבתי מהתנהגות לא מקצועית זו והתנערות מאחריות בשעת צורך. אני מקווה שהנהלת השקם לא תתנער מאחריות ויחליפו את המוצר הפגום. כמו כן התעמיד את מנהל הסניף בקניון איילון (סניף הדגל) על מקומו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה