פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תווי קניה ממבצע שמכובדים רק במחיר מוצר מופרז(מחירון) נושא התלונה:
יבלונקה יעקב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד "שקם אלקטריק" – הנהלה ראשית תאריך: 12/02/2012
העתק: שקם אלקטריק - מנהלת מח פניות ציבור הגב' אושרת ????
העתק: המועצה לצרכנות ת.ד. 20413, תל אביב, מיקוד 61203

שלום רב!
הנדון: תלונה על הטעיית צרכנים ברכש מוצרי חשמל במסווה "מבצע"

1. רכשתי טלוויזיה בשקם-אלקטריק אור-יהודה במסגרת מבצע תווים.
2. במסגרת הרכישה, נאמר לי כי על כל 1000 שקלים ברכישה זו אקבל 300ש"ח בתווים לקניה שתמומש עד סוף פברואר. נאמר כי שווים ככסף מלא לכל דבר.
3. מחירי מחירון=תצוגה של שקם אלקטריק גבוהים למדי (עד כדי 50% מהמקובל בשוק, והם נוהגים לתת הנחות נכבדות על מנת להתיישר עם מחירי המתחרים.
4. בבואי לממש את התלושים בקניית כיריים גאז בחרתי בכיריים שמחירם הנומילי 2290ש"ח (לעומת מחיר מינימלי של1500בזאפ). אין לי טענה למחיר הגבוה מלכתחילה משום שזהו שוק חופשי והבחירה בידי. במיקוח עם המוכר הסכים להנחה עד למחיר כ1880ש"ח (עדיין גבוה מאוד ממחיר השוק. כאשר שלפתי לשלם בתווים נאמר לי כי יממושו מול מחיר מחירון בלבד היינו 2290ש"ח, כלומר בו ברגע איבדו 410ש"ח מערכם.
5. כתבתי לשקם-אלקטריק פניה באינטרנט באתר שלהם ונענתי לציין מיידית בטלפון ע"י הגב' אושרת. לטענתה אין בתווים "כפל מבצעים" ולכן ניתן לממשם רק כנגד מחיר המחירון.
6. טענתי הפשוטה כי הנחה במחיר איננה מבצע מוגדר (כגון ללא מע"מ או 20% הנחה מובטחת וכו' ), והיא פשוט קבלת מחיר הוגן ביחס לשוק.
7. כמו-כן, על נוסח התווים לא נרשם "אין כפל מבצעים" אלא הפניה לתקנון הנמצא בסניפים, ואשר לא הוצג לי במכירה הראשונה, ולכן איני רואה עצמי מחוייב לו.
8. לו סעיף זה כה קריטי – מין הראוי היה להכניסו לתוך המלל בקופון ולא להסתירו ב"תקנון" בחנות, כפי שהוכנסו תנאים אחרים.
9. בקשתי מגב' אושרת כי תשיב לי בכתב, או לפחות במייל כשם שפניתי לה – סירבה. לטענת פניה באינטרנט אינה פניה בכתב ולכן לא חייבת להשיב – לא מקובל עלי, לפחות שתשיב באותה מטבע היינו תשובה במייל! כמוכן ביקשתי את שמה המלא ושם הממונה שלה – סירבה למסור.
10. לסיכום לטעתי יש כאן טעם לפגם בהתנהלות וכן אי כיבוד התלושים במלוא ערכם כמתחייב וזאת על מחיר הוגן שמסוכם ללא הצגתם מראש.
11. תודה. בברכה.
לוט: דוגמאת תלוש קופון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ראה במכתב. כיבוד ככסף לכל דבר על מחיר הוגן שהושג עם מוכר. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה