פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש וזלזול בלקוח נושא התלונה:
חצב אדית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 26/3/12 רכשתי מקרר מסוג שארפ בשקמ אלקרירק סניף סטאר סנטר אשדוד, לאחר מס ימים הגיע המקרר וראיתי שזה לא הדגם שרציתי וכן ראיתי שאין אור במקפיא, פניתי לחנות ושם מנהל החנות אמר לי שזה הדגם שרשום בהזמנה ובקשר לאור במקפיא אז יש לסובב את הכפתור של הטמפרטורה ולהמתין כי מדובר במקרר מהדרין ש, זה נשמע לי תמוהה וזה לא ידעתי וכן המוכר בכלל לא ידע אותי איזה דגם זה, מעולם לא נתקלתי במקרר ללא אור, מאחר וכמובן לא נדלק האור פניתי לטכנאי וכשהגיע אמר לי שאין ולא יהיה אור
כי זה דגם ללא אור, אני אשה מבוגרת ולא יתכן שלא יהיה לי אור במקרר, פניתי שוב לחנות ושם התנערו מאחריות ואמרו לי לפנות לשירות לקוחות, אני פונה אליהם כבר יומיים רצוף ואין מענה, חצופים, רמאים ושקרנים. אני רוצה לבטל את העסקה עפ"י החוק החדש עברו שבועיים ואני לא מצליחה לדבר עם אף אחד, שירות של נוכלים במיוחד מוכר בשם דניאל הגרוזיני, אל תכנסו ואל תקנו שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה