פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי ולא אמין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמינה-9 או ב-10 למאי קניתי בשקם אלקטריק מקרר שארפ. המוכר היה משה. הוא הבטיח לספק את המקרר תוך עשרה ימים, ואף ציין זאת בכתב ידו, בחתימתו ובתוספת חתימת בית העסק על ההזמנה.
לאחר כעשרה ימים יצרתי קשר עם בית העסק (הם לא ענו לטלפונים מייד,צו אכלתי לחייג כחמישה פעמים לפני שתפסתי מישנה בסניף. בעייה זו חזרה על עצמה בכל פעם שניסיתי ליצור קשר איתם) ומשה הבטיח לחזור אלי לאחר שיברר. כמובן שזה לא קרה. למורת התקשרתי שנית ושוב ושוב - אך לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה לגבי תאריך האספקה.
ביאושי כי רב (לא היה לנו מקרר בבית והימים החלו להיות חמים), פניתי לשרות לקוחות של שקם אלקטריק. הבעיה עם הטלפונים היתה בדיוק כמו הבעייה בסניף - לא עונים, מרימים את השפופרת וצייד מניחים אותה חזרה, לא מחזירים טלפונים כאשר משאירים הודעות, וכל זה ללא כל קשר לאיזו שלוחה ניסיתי להגיע (כולל שרות לקוחות).
סוף הסיפור היה שהם הודיעו לי שהמקרר יסופק רק בעוד 60!!! יום. כמובן שזה לא היה מקובל עלי, ודרשתי לבטל את ההזמנה. עדיין אין לי כל אישור מהם כי ההזמנה בוטלה (בתאריך 24 למאי).
נאלצתי לפנות לחנות אחרת שסיפקה לי את המקרר תוך יומיים! אבל - הפסדתי את המבצע שהיה עליו ונאלצתי לשלם כ1,000 שקל יותר.
נציגת שרות לקוחות לא ניסתה לפצות אותי כלל וכלל וחוץ מזה שהתנצלה - לא עשתה כלום.
ברצוני לנסות לקבל פיצוי על המחיר הגבוה יותר שנאלצתי לשלם, וכן על עוגמת הנפש ועל שיחות הטלפון שנאלצתי לעשות (כשלושים במספר),
כספי סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה