פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור אספקה של חודשיים למקרר (!), זלזול וחוסר מענה בשירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון, רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חול המועד פסח (אזור 10-13 לאפריל) בן זוגי ואני קנינו מקרר חדש לדירה חדשה (שאין בה מקרר ישן).
נאמר לנו ע"י העובדת שהקפידה לשרת אותנו נאמנה, עד סגירת העסקה והתשלום, כי המקרר עומד להגיע אלינו תוך שבועיים ושהיא תעשה את כל המאמצים ע"מ לזרז האספקה.
המקרר לא הגיע וכשהתקשרתי תוך שבועיים לברר מדוע - הסתבר שההזמנה לא נשלחה לספק (!!!).
לאחר דין ודברים, ההזמנה נשלחה ועדכנתי כי המקרר עתיד להגיע תוך כמה ימים.
לאחר עוד שבוע שעבר עלינו ללא מקרר בדירה החדשה - התקשרתי שוב לסניף שקם אלקטריק ע"מ לברר מה מתרחש. נעניתי בעצבנות ונאמר לי כי אני "לא היחידה שנתקעה והספק לא ציפה ללחץ כה רב מצד הלקוחות." נאמר לי כי עליי להמתין בסבלנות ושיתקשו אליי בימים הקרובים לתאם את ההובלה.
לאחר שבועיים נוספים (!) בהם בן זוגי ואני נאלצים לקנות ולזרוק בכל יום מזון ובמהלכם אנו מוציאים כסף רב על אכילה במסעדות במקום לאכול בבית - נמסר לנו כי ייקח חודש נוסף עד שהמקרר יגיע (!!!) ושרק בתחילת חודש יוני יצרו עמנו קשר.
מאז תחילת חודש יוני, יצרתי קשר שלוש פעמים עם שירות הלקוחות הראשי של שקם אלקטריק ובכל פעם תארתי את מצוקתנו. בכל פעם עודכנתי שיחזרו אליי בהקדם ובכל פעם נותרתי מאוכזבת, כי אף אחד לא חזר אליי.

היום, ה- 20.6.2012, חודשיים וחצי לאחר שהמקרר היה אמור להגיע - אנחנו מיואשים, מאוכזבים ופגועים הן כלכלית ומותשים נפשית מהשירות המזוויע והמשפיל שלו "זכינו" בשקם אלקטריק.
אינני יודעת מי לפנות ואני מקווה שהפניה שלי אליכם תענה ותטופל במהירות האפשרית.

תודה רבה.
כספי סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה