פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופן שירות שקיבלתי ע"י חברת שקם אלקטריק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מזגן מדגם אלקטרה ברשת שקם אלקטריק, הוסבר לי שהאספקה תהיה תוך יומיים מה שבאמת קרה.
אך לא הוסבר לי שההתקנה אמורה לקחת בערך שבועיים, התקשרתי לחברה והעבירו אותי מנציג לנציג מה שגרם לבזבוז זמן שלי, ובסופו של דבר הובטח לי מתקין לתאריך ה-3 ליולי שנת 2012.

הבהרתי לנציג שדיבר איתי שאני לא מוכן שהמזגן ישב אצלי במשך שבועיים ואני כלקוח שרק רוצה לקבל את השירות שמגיע לו לא אקבל אותו בכלל.
לאחר מספר שיחות הוקדם תאריך ההתקנה לתאריך ה-29 לחודש יוני שנת 2012, אך ברגע שהגיע המתקין אל בית הלקוח דרש עוד סכום כסף על תוספות של ההתקנה, הבהרתי לו שאני לו מוכן לשלם אחרי כל מה שהם העבירו אותי, הוא בחר ללכת מבלי להודיע.

שהתקשרתי אליו לברר היכן הוא נמצא אמר לי שהוא כבר בהרצליה אצל לקוח אחר ושאם אני רוצה התקנה שאשלם עוד, הדבר גרם לי ללכת להוציא עוד מכספי אבל אז נאמר לי שאצטרך לתאם מועד אחר להתקנה.
דבר זה לא מקובל על הדעת, שעכשיו שוב אמתין עד למועד חדש והמזגן בינתיים ימשיך להיות בקרטון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של מתקין. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה