פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מיותרת לאחר סגירת עיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית קנדי ראשל"צ כתובת:
שקם אלקטיק עודפים בית קנדי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנתי 2 מזגנים 2.5 ו 1.5בחנות שקם אלקטריק בבית קנדי (מול קניון הזהב). בהסכם נכתב בפרוש שהמזגן הגדול 2.5 יגיע לביתי ע"י אלקטרה (הובלה כלולה במחיר) ועל המזגן הקטן אשלם 50 ש"ח למוביל שיביא אותו אלי. אני אדם בן 50 וקנתי את המזגנים עבור חמותי שהיא בת כ 65. אין באפשרותי לסחוב משקל שכזה ולכן ביקשתי את השרות עבור שני המזגנים.
יום לפני ההתקנה מתקשר המתקין לוודא שהמזגן הגדול היגע מה שלא קרה כי המוכר היה עסוק בלמכור ולא דאג לסיים את העסקה כפי שצריך היה ולדאוג לשליחת מזגן למקום ההתקנה.
באותו יום נאלצתי לעזוב את העבודה ולנסוע לחנות שם נאמר לי שיש 2 אפשרויות . 1 מנהל החנות יעדכן הזמנה במחסן של אלקטרה ויעבורו שבועיים לפחות עד שיגיע אלי מזגן במקרה הטוב ואו 2.לקחת מזגן אחר שנמצא בחנות שונה אך במעט מזה שרכשתי. בגלל החום הכבד ששורר והרצון שלי שלא לדחות את ההתקנה כדי להקל על חמותי המבוגרת את הימים האלו הסכמתי לשינוי. למחרת "אולצתי" לשלם למוביל שיביא את המזגן לבית ועוד נסחחתתי על ידו כדי להעלות אותו לגג. עלות ההובלה שהייתה אמורה להיות כלולה 200 ש"ח ועלות העלאת המזגן לגג 500 ש"ח (כ 200 ש"ח יותר מהמקובל) ע"י מנוף. סה"כ הוצאה מיותרת 400 ש"ח.
קניתי בעבר 7 מזגנים של אלקטרה ולא ניתקלתי ולו פעם אחת בבעיות הובלה ובזבוז זמן שכזה. אם המוכר היה קצת יותר מכוון ללקוח ולא לסגירה יתכן והכול היה מסתדר .
יצאתי בתחושה שרק כסף ובונוסים מענינים את המוכר ועוד יותר גרוע הרגשתי כמו בחנות שממהרים להחתים את כרטיס האשרי ולא בטוח שאני אקבל סחורה כי החברה לפני פשיטת רגל.

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה