פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת-ים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן בסניף שקם אלקטריק בבת-ים,.בתאריך 8.7.12
המזגן שנרכש כלל 3 מטרים של צנרת שמספיקים די והותר למיקומו בבית.ולכן היה יקר יותר מלכתחילה בהמלצתה של הגב' אורית שעימה נערכה העסקה.
מדובר בקומה ראשונה, בלי בעייה של נגישות לאזור בו ניתן להתקין את המנוע.
היה צורך בסולם ארוך מעט מכל סולם סטנדרטי שיש בכל בית איתו הגיע המתקין.
טען שהוא צריך להרים את המנוע, וזה לא בא בחשבון מבחינתו. ויש צורך ב-3 מטרים נוספים של צנרת ושאר התקנים מיותרים.
ניסיתי לבטל את העסקה עם הגב' אורית בפנייה ישירה, ומספר לא מבוטל של טלפונים. אורית לא חזרה אלי למרות ההבטחות שלה.
אני מבקשת לבטל את העסקה, לא מעוניינת בחלופה, התאכזבתי מהשרות.
מרגישה מנוצלת בקנוניה של החנות והמתקין.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה