סחבת בביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום שני 16 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון בת-ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן בסניף שקם אלקטריק בבת-ים,.בתאריך 8.7.12
המזגן שנרכש כלל 3 מטרים של צנרת שמספיקים די והותר למיקומו בבית.ולכן היה יקר יותר מלכתחילה בהמלצתה של הגב' אורית שעימה נערכה העסקה.
מדובר בקומה ראשונה, בלי בעייה של נגישות לאזור בו ניתן להתקין את המנוע.
היה צורך בסולם ארוך מעט מכל סולם סטנדרטי שיש בכל בית איתו הגיע המתקין.
טען שהוא צריך להרים את המנוע, וזה לא בא בחשבון מבחינתו. ויש צורך ב-3 מטרים נוספים של צנרת ושאר התקנים מיותרים.
ניסיתי לבטל את העסקה עם הגב' אורית בפנייה ישירה, ומספר לא מבוטל של טלפונים. אורית לא חזרה אלי למרות ההבטחות שלה.
אני מבקשת לבטל את העסקה, לא מעוניינת בחלופה, התאכזבתי מהשרות.
מרגישה מנוצלת בקנוניה של החנות והמתקין.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|