מידע לא נכון מאיש מכירות |
נושא התלונה: |
גלילי צביקה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 17 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
אתמול רכשתי מכונת כביסה בסניף קניון איילון. איש המכירות שהיה אדיב ויעיל
(שמו שמור אצלי), ביצע את המכירה בתהליך עיניני וקצר.
התנאי שלי היה שמכונת הכביסה תגיע לביתי לא יאוחר מיום חמישי , וטכנאי השירות ישמיש אותה לא יאוחר מיום ששי.
איש המכירות אמר לי שהמכונה אכן תגיע בזמן, ולמחרת , כלומר ביום ששי, יגיע אלי הטכנאי. כל שעלי לעשות הוא לפנות לחב' אלקטרה בטלפון שניתן לי.
היום פניתי מוקדם בבוקר לתיאום הטכנאי, ונאמר לי חד משמעית שרק ביום שני
הבא, יגיע אלי טכנאי.
התקשרתי טלפונית לאיש המכירות . תגובתו "אני מצטער" , "מצידי אתה רשאי לבטל את הרכישה" וזהו.
אני הייתי משוכנע שהחברה באמצעות הנציג שלה, אחראית על המידע שנמסר.
התחושה שלי שנעשה הכל בכדי למכור את הפריט גם תוך מסירת מידע לא מדויק
ולא בדוק.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הסבר מהחברה על ההתנהלות של המכירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|