פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי את המקרר שבחרנו אני ובעלי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 30/8/12 רכשנו מקרר בשקם אלקטריק אשקלון לפי דוגמת המקרר שראינו שארפ דלת זכוכית שחורה 4 מדפים קיבלנו ביו רביעי שבוע לאחר מכן לביתנו מקרר שהועלה ללא קרטון טוענים המרכיבים שמעל 3 קומות מעלים מוצר חשמלי ללא קרטון וישר חיברו לחשמל והורידו הניילונים לא נתנו לי לראות המקרר לאחר שלקחו ממני המקרר הישן שלי באתי לסדר דברים במקרר החדש חשכו עיניי זה לא הדגם שקנינו זה מקרר קטן יותר פנינו יום שישי בבוקר לשקם לאחר בירור כי עובד השקם בשם אלירן שסגר לנו העיסקה טעה ומודה בטעות אמר מנהל השקם מר אדרי אבי כי עד יום ראשון יטפל בבעיה והכל בסדר ביום ראשון החל מהשעה 11:00 בבוקר לא הפסיקו להתקשר אליי אני האשה יהודית למספר הפלאפון שלי אדון אלירן ומוסר כי למה בחרנו מדגם וכי יפצה אותנו בקומקום חשמלי ואומר זה מה יש הגעתי למקום ב- 17:30 סגן מנהל השקם אומר שעליי לפנות לשירות לקוחות הם עשו טעות ומשחקים בלקוחות שילמתי במזומן עבור המקרר מה הם חושבים אנשים קוטפים כסף מהעצים מה זה אני אתבע אותם על העצבים על הבריאות על הטרטרורים מקרית גת לאשקלון במשך 6 פעמים חוסר כבוד ללקוח שקנה ורכש מהשקם מוצרים בנוסף למקרר על סך 10.000 ש'
רוצהנ את המקרר שבחרתי סוג הנזק :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה