|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
שבת 01 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תערוכת חבר בגני התערוכה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי ביריד חבר מקרר והובטח לי שיחזרו לתאם מועד הספקה.עברו שבועיים מאז לא התקשרו וגם לא עונים בשירות הלקוחות וגם לא בטלפון הנייד של המוכר שמכר לי את המקרר ביריד.
זה זלזול שאין כמותו בלקוחות שנשארים בחוסר אונים ולא יודעים מתי ואם בכלל יקבלו את הסחורה שקנו.אני עדיין לא יודעת מה לעשות וכנראה שאבטל את העיסקה רק שאין לי אם מי לדבר.
בטוח שלא אקנה שוב דרככם אם זה השירות שאתם נותנים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יצירת קשר דחוף ותיאום זמן הספקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|