|
|
|
|
|
|
חוסר קיום מחלקת שירות לקוחות - זלזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצר בשקם אלקטריק וביקשתי לשנות את חשבונית המס לשמה של זוגתי - נאמר לי שאין אפשרות לעשות זאת בסניף אלא לטפל בשירות לקוחות של החברה שאת מספרו קיבלתי בסניף.
מאז במשך 3 שבועות אני מתקשר יום יום מספר פעמים, תמיד מגיע לתא קולי, מעולם לא שמעתי נציג שענה לי. כשביקשתי מהמרכזיה שיפנו אלי - הם לקחו את מספר הטלפון שלי ומעולם לא חזרו אלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|