|
|
|
|
|
|
מוצר שנרכש לפני חודשיים ולא התקבל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב28.12.12 שילמנו על M/P ומכיוון שלא היה בסניף אמרו לו שיזמינו ותוך מקסמום שבועיים זה יהיה בסניף לאחר שלא קיבלנו טלפון שהגיע המוצא הלכנו לשם לאחר חודש ימים ונאמר לנו מהאחראי בשם אילן שהיתה בעיה והוא דואג לנו אישית ונקבל טלפון ממנו יש לציין שעד היום לא שמענו מילה מהסניף ולא מאילן . זה פשוט חברה שלא איכפת לה מהצרכנים ומורחים אותנו בתשובת אף פעם לא היה מענה טלפוני בסניף אבקש לקבל מיידית את כספי בחזרה ולא אפנה לגורמים המתאימים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שקם אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|