פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת טלוויזיה כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 50 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.2013, רכשתי טלוויזיית סמסונג טל55" LED UA55F6400, מחנות שקם אלקטריק סניף דיזינגוף (דיזינגוף 50 תל אביב).
במעמד הקנייה הובטח לי ע"י המוכר שהטלוויזיה תסופק לי תוך יומיים.
נכון לתאריך 30.8.2013, לא קיבלתי את הטלוויזיה!!!
במהלך השבועיים הללו פניתי אין ספור פעמים לחנות בה רכשתי את המוצר, כמו כן הופנתי למאיר, סוכן שקם אלקטריק בסמסונג. היות ושום דבר לא התקדם פניתי בתאריך 27.8.13 בשעה 12:00 לשירות לקוחות לבחורה בשם אופירה שבדקה את תלונתי והבטיחה לי שהטלוויזיה תסופק ביום חמישי ה-29.8.13.
כפי שנאמר הטלוויזיה אינה ברשותי עד לכתיבת מכתב זה!
לתשומת לבכם בעקבות קניית הטלוויזיה, מכרתי את הטלוויזיה שהייתה ברשותי (נותרתי ללא טלוויזיה למשך 15 יום), התחלתי בתהליך עיצוב קיר שעל פי מיקום הטלוויזיה שהינה נקודת המוצא לכל המשך פעולות העיצוב. תהליך זה נעצר!
קבעתי עם בעלי מקצוע שאותם נאלצתי כמובן לדחות!
התוכנית הייתה לנצל את חופשתי (בה איני עובד), וכעת אאלץ לוותר על ימי עבודה, על מנת להיות בבית לטובת השיפוץ.
דרישותיי:
א. קבלת הטלוויזיה באופן מיידי!
ב. על פי הנ"ל פיצוי הולם לנזק הכספי ולעוגמת הנפש הנלווית כתוצאה מכך.

במידה ולא אענה אמשיך בנקיטת הליכים משפטיים. לקוח מאוכזב מאוד!
בברכה,
דוד **********
052-**********
כספי סוג הנזק :
אספקת טלוויזיה במיידי + פיצוי הולם. פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה