פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע לטלויזייה שהתקלקלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קיריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה 34 ב-6000 שקל לפני שנתיים ומחצה.
הטלוויזיה שבקה חיים עקב ברק בחורף. פניתי לישפאר על פי תעודת האחריות אמרו
שלא באחריות מאידך מוכנים לתקן בעבור 1800 שקל . הסכתמתי,
לאחר שבועות של נידנוד אמרו שלא כדאי לי להשקיע וכדאי שארכוש טלויזייה דומה ב-3000 שקל.
פניתי אליכם לפני שלושה חודשים וגם אתם לא עניתם. אני נופל בין ישפאר כחברת תיקונים / מעבדה לבינכם המוכרים. איני מבין מדוע אחרי שנתיים איני יכול לתקן.
איני מבין מדוע מינואר אין לי טלויזייה. אני מעוניין לרכוש טלויזייה חדשה . אני מבקש לבוא לקראתי בהנחה ניכרת ובפריסת תשלומים. אני מבקש את תגובתכם
איני רוצה לאיים אני מבקש לסיים בעיה זאת לשביעות רצוני.
כספי סוג הנזק :
פיצוי או הנחה משמעותית ברכישת טלוויזיה חדשה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
אשר שלום
פנינו לחברת ישפאר וזאת ע"מ שבתיקון מכשיר הטלויזיה תקבל הנחה משמעותית
לשמחתנו נענה הספק והציע לך מחיר מיוחד לתיקון המכשיר
אבקשך ליצור קשר עם חברת ישפאר כפי שסוכם וזאת ע"מ לסיים את הטיפול
בתלונתך.
תגובה:
מחיר מיוחד לתיקון מכשיר הטלויזיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה