פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוצאה לפועל לא מלאה של העיסקה שנעשתה בחנות (אי מתן תווי קנייה בשווי 900 ש"ח). נושא התלונה:
פלדמן רימה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/03/06 (יום רביעי) רכשתי בשקם אלקטריק בסניף בילו סנטר מקרר מדגם שארפ תמורת 5652 ש"ח. כחלק מהעיסקה, סוכם כי תמורת החזרת המקרר הישן (במצב טוב), אקבל תוי קנייה בשווי 900 ש"ח. כמו כן סוכם כי המקר החדש יגיע אלי ביום ראשון (02/04/09) עד השעה 13:00. ומיד לאחר מכן ניצור קשר טלפויני על מנת שהחברה תאסוף את המקרר הישן.
ביום ראשון המקרר הגיע באיחור ואחרי מספר טלפונים שעשיתי לחנות.
כמובן, שבאותו יום כבר לא נאסף המקרר הישן ושוב למחרת הייתי צריכה להישאר בבית ולהיעדר מהעבודה, בהמתנה לנציגי החברה שיאספו את המקרר הישן.
כאשר הגיעו השליחים השונים הם לא הביאו עימם את תויי הקנייה שסוכם עליהם כחלק מהעיסקה שבוצעה.
לאחר מספר בלתי מבוטל של טלפונים לשירות הלקוחות ולסניף האמור בפרט, ולאחר יחס מחפיר של שירות הלקוחות, הובטח כי תוך שבועיים, אקבל את התווים בדואר.
היום (26/04/06), כחודש אחרי, עדיין לא קיבלתי שום דבר. לאחר יצירת קשר נוסף עם שירות הלקוחות, הובטחו עוד הבטחות עמומות באוויר כי התווים יגיעו ע"י שליח (על אף שקודם דובר שהם יגיעו בדואר), אך לא נאמר תוך כמה זמן זה יבוצע.

כספי, עוגמת נפש ובזבוז זמן רב סוג הנזק :
מתן תווי הקנייה (בשווי 900 ש"ח) המגיעים לי כחלק מה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
בשיחה טלפונית של נציגת השרות מיום 27.4 הוסבר העיכוב בתווים כמו כן
התנצלה הנציגה והבטיחה לשלוח את התווים עם שליח כפי שנעשה
תגובה:
התווים סופקו ביום 27.4 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה