פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בקנית מקרר. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים,רעננה כתובת:
רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בבוקר נכנסתי לחנות הנ"ל ע"מ לבדוק אפשרות לקניית מקרר. הסברתי שברצוני לקנות מקרר לבן, סטנדרטי, במחיר סביר, ובזמן אספקה מהיר ככל האפשר - המקרר שלי שבק חיים. אסף המוכר, ורמי מנהל החנות המליצו בחום על מקרר אלקטרה. ניתנה לי הצעת מחיר סבירה, אולם רציתי לברר במקומות נוספים. רמי נכנס לתוכנת המלאי במחשב, והראה לי כי נותר מקרר אחד במלאי. רמי ואסף אמרו לי שקיימת אפשרות להזמין באותו הרגע, ע"מ שלא "יתפס" המקרר שבמלאי ע"י חנות אחרת ברשת, ובתוך 14 יום יש באפשרותי לבטל את העסקה בשיחת טלפון אחת ללא כל בעיה. הובטח לי כי המקרר יגיע לביתי למחרת בבוקר. בצענו הזמנה. רמי אמר לי כי הזמין הובלה ליום המחרת, וכי אודיע לו עד 20:00 שההזמנה מאושרת סופית. בשעה 17:00 הודעתי לאסף על רצוני במימוש הקניה. נאמר לי שייצרו איתי קשר למחרת בבוקר. משלא התקשרו אלי, התקשרתי לסניף. דיברתי הן עם רמי, הן עם אסף, הסברתי את משמעות השארותי עם שלושה ילדים קטנים בשבת ללא מקרר, אולם התגובה היחידה שקיבלתי היתה: "נברר ונחזור אלייך". בשעה 12:00 הבטיח לי רמי שאם לא היום, אז בטוח ביום ראשון בבוקר יהיו איתי בקשר. הגיע יום ראשון בבוקר - ודממת אלחוט. החל מ 10:00 בבוקר נענתי ב "אנחנו בודקים, נחזור אלייך". בשעות הצהריים, כשהבנתי שגם ביום זה המקרר לא יגיע, ביקשתי בחנות את פרטי אחראי המחוז אולם לא הסכימו לתת לי אותם. התקשרתי לשירות לקוחות, דברתי עם בחורה בשם איריס, שהבטיחה ש"יחזרו אלי". גם הם לא חזרו אלי.
בשעה 17:00 התקשר אלי רמי. לדבריו קיימת בעיה עם המקרר שהזמנתי, משום שהוא נקנה על ידי מישהו אחר. רמי רצה לספק לי במקומו מקרר אלקטרה מדגם אחר, בצבע אפור. לא הסכמתי. שוב חזר אלי רמי והציע "לשדרג" על חשבון שקם אלקטריק את המקרר שהזמנתי, ולספק לי מקרר אמנה לבן. הסכמתי. שוב חזר אלי רמי ומסר שהמקרר יסופק לי רק ביום רביעי. כל שהסברתי,והתרגזתי, לא עזר. רמי מבין אותי, מבטיח לפצות אותי במכשיר נוסף מהחנות (דבר שלא קרה), אולם זה המצב. ביום רביעי הגיע המוביל, להפתעתי, בזמן. קבלתי מקרר אמנה יפה, אולם בניגוד לבקשתי צבע הדלתות אינו לבן אלא דמוי שייש והידיות בצבע אפור.
אין זה ממנהגי להגיש תלונות, ובסה"כ המקרר הגיע ועובד, אולם מעולם לא התייחסו אלי בצורה כל כך מחפירה. רמי ואסף סיפקו לי אינפורמאציה לא נכונה בזמן הקניה, זיהו שיש בעיה אולם במקום להציגה בפני משכו זמן. גם אחראי המחוז לא התיחס אלי. לאחר שקיבלתי את המקרר אף אחד לא טרח להתקשר לשאול אם הכל בסדר.
האם לרשת גדולה כשקם אלקטריק חשוב רק לחתום על עסקה? מה עם יושר ואחריות כלפי הלקוחות?
עלבון, 6 ימים ללא מקרר סוג הנזק :
תגובה פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנושא טופל ע"י מנהל הסניף לשביעות רצון הגברת. תגובה:
טופל מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה