שירות לא טוב ללקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף נתניה במרכז ביג |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון דיגיטלי בחנות , לאחר 48 שעות של טעינה גיליתי שהשלוחה לא תקינה.
חזרתי לחנות ונאמר לי שאין בעיה להחליף אך אין כרגע במלאי. באותה הזדמנות ביקשתי כבר לשדרג אותו במשהו יותר טוב וכמובן שאני אוסיף את ההפרש.
עד כאן הכל בסדר , באותו יום נאמר לי שגם טלפון יותר טוב אין במלאי למעשה להיה להם משהו להציע לי. נתנו לי את הטלפון של אחד העובדים ( מוחמד ) וביקשו שאני אתקשר בעוד כמה ימים ולשאול אם קיבלו סחורה. אישתי דיברה עם מוחמד כל יומיים על מנת לדעת אם יש טלפון . לאחר שבוע מוחמד אמר שקיבלו והוא שמר לנו טלפון דיגיטלי יותר טוב ( כמו שביקשנו ) בצד. נסעתי לחנות יום לאחר מכן , מוחמד באותו רגע לא עבד סיפרתי את הסיפור לעובד אחר , הוא היתקשר למוחמד על מנת לברר ואז התחילו הבעיות : קודם כל מתברר שמוחמד לא שמר כלום בצד , דבר שני לא קיבלו סחורה ושוב לא היה להם מה להציע ביקשתי לדבר עם המנהל ( רונן חזן ) והסברתי לו על כל מה שקורה ואמרתי לו שכל מה שאני מבקש ששירות טוב . הוא בהתחלה ניסה לעזור לי ואז הוא הציע לי שאני אקח שלוחה כמו שהחזרתי מהתצוגה.
אמרתי שאני לא רוצה טלפון מהתצוגה שאני גם לא גר בסביבה ואני לא יכול כל פעם לבוא סתם ושאני מבקש להחזיר לי את הכסף . ואז הוא אמר שלא יכול להחזיר את הכסף כי באתי אחרי הרבה זמן ( אף על פי כשבאתי כהם קראו לי ) . כעסתי אבל לא היה לי מה לעשות אז ביקשתי שיזמינו לי את אותו מחשיר אבל חדש. לאחר שבוע התקשרו אלי , אישתי נסע ושוב לא היה להם את המכשיר , בשלוש נסיעות שלנו לא יצא כלום , בסוף לאחר שאיתי כעסה החזירו לה את הכסף .
את המכשיר בסוף קניתי בשקם אלקטיק בגעש , בסניף נתניה אני לאדרוך יותר בחיים שלי ואני מקווה שהמסר יגיעה לעוד קונים כדי לחסוך מהם עוגמת נפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני לא מבקש כלום חוץ משמשהו בכיר ברשת יבדוק את הסנ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|