פרטי התלונה

תלונות שקם אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שקם אלקטריקשעות פתיחה שקם אלקטריק גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מהלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ביג רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס' 8507, חזר אלינו מנהל המחוז-יניב, הוא סיכם איתי על פיצוי מסויים. כאשר קיבלתי את הפיצוי התברר לי קיבלתי רק את מחציתו . לאחר מס' טלפונים שביצעתי לשירות לקוחות אף אחד לא חזר אליי.
ביום רביעי בתאריך 19/5/06בשעה 20:40 התקשרו אליי משקם אלקטריק, כדי להגיע ולקחת את שאר הפיצוי שאליו הייתי צריכה להתחנן. דיברתי עם סגנו של צור בר והסברתי לו שאינני מרוצה מהפיצוי העגום שנתנו וכי ברצוני לקבל שוב את הטלפון של מנהל המחוז יניב הוא התחמק משאלתי ואמר כי הוא יחזור אליי בתירוץ עלוב "כרגע יש לחץ והוא צריך את הקו"...אני אינני לקוחה טפשה וכי אני יודעת שבתשע בערב הם לקראת סגירה ויש כמה קוים שהוא יכול לטלפן מהם.
אני שואלת האם זה היה שמגיע לי כלקוחה, אני לא מרגישה שאני מקבלת את השירות שמגיע לי אלה מאכילים אותי בשקרים אחד אחרי השני - והגרוע מכל זה שכנראה הם מקבלים על זה גיבוי ואין למי לפנות.
הבנתי שהפיתרון היחידי זה שוב לפנות אליכם כדי שתעזרו לי בשנית לדבר עם מנהל המחוז יניב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על שיחות הטלפון והזמן פתרון נדרש :

שקם אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה. תגובה:
ט פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה