פרטי התלונה

תלונות משרד השיכון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על קבלן בנין לא מקצועי וחסר ידע מקצועי עם סכנה במבנים שהוא בונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בראשית ינואר 2006 ,לאחר כל הסידורים המנהלים שדרושים לתוספת בניה ,ולקבלת היתר,
התחלנו בחיפושנו אחרי קבלן בניה ושיפוצים., כאמור תוך זמן קצר הגיע אלינו הקבלן מוריס אזולאי.
ב ינואר 2006 נחתם חוזה וכאמור העבודה החלה.


מיד עם תחילת עבודתו של הקבלן הנל התברר לנו שמדובר באדם לא מקצועי ובטח חסר ידע בתחום הבניה, וחוסר מקצועיות, בעמידה בלוח הזמנים.
,

כאמור ניסנו להיסב את תשומת ליבו של הקבלן הנל שהעבודה אינה מתנהלת במקצועיות, ומחוסר שביעות רצוננו,ניסנו לתת לקבלן אפשרות להמשיך,על מנת לעמוד בחוזה בייננו,

לאחר אי עמידה בלוח הזמנים חוסר מקצועיות משווע ולאחר 90 ימי עבודה שבהם הקבלן השאיר
שלד לא גמור מבחינה מקצועית ולא תואם לתוכנית הבניה של המהנדס שתכננן את השלד.


ואי בכך ובעקבות התביעה שבייננו אשר לא קשורה לתלונה הנל נאלצנו להזמין שמאי נזקין.
כדי לתת הערכת נזקים, נאלצנו להוציא סכומים נוספים כדי לכסות על אותם טעויות שנגרמו כתוצאה
מעבודתו המרושלת של האדון מוריס אזולאי ובנוסף זמן,ימי עבודה טרטורים ועוגמת נפש,
.
המכתב הנל מצורף על מנת להביא לכל הנוגעים בדבר ,על חוסר מקצועיות משווע, ולהתריע כמובן
מפני אותו קבלן חסר ידע,ועל מנת שלא יקרה אסון עקב הבניה הלקויה שהוא מבצע.

וברור שמדובר באדם שלא רשאי להמשיך להיקרא קבלן רשום.

עלבון,בזבוז זמן עוגמת נפש סוג הנזק :
שלילת רשיונו של אותו קבלן על מנת לגרום נזק לעתיד פתרון נדרש :

משרד השיכון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה