פרטי התלונה

תלונות משרד השיכון

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפטיות וזילזול כלפי אזרח במדינה נושא התלונה:
שרף יוסף שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
משרד הבינוי והשיכון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני מקווה שזה המקום לתלונתי..זה שנים רבות אני מגיש בקשות לדיור מוגן במשרד השיכון ובתאריך 9.9.07 קיבלתי מכתב שהכן אושר לי דיור מוגן ובשיחה אם מנהל עמידר באילת התברר לי זה לא פשות ראשית 30 אנשים מחקים לתור ובכדי שמקום בבית גיל הזהב באילת יתפנה דייר צריך למות צר לי שאני צריך לכתוב את זה אבל זה המציאות כפי שנאמר לי, עשרות מכתבים אני שולח למשרד השיכון ואני תמיד מקבל את אותו תשובה תמתין בסבלנות לתור שלך זה תשובת משרד השיכון למרות שכתבתי והסברתי במכתבים שאני משגר למשרד השיכון כמה זמן עלי לחכותו על כך אני לא מקבל תשובה..ברצוני לציין שאני אדם חולה לב וכלי דם קשה ובסוכרת לא יציבה ואני צורך אינסולין באופן קבוע בנוסף יש לי בעיות אם מס' חוליות בגב ועקב כך אני לא עובד וחי מקצבת הביטוח לאומי כל הפניות שפניתי הם לפניות הציבור במשרד השיכון לשר השיכון ולנשיא המדינה אך עד לרגע זה כלום לא קורה ואני תוך מס' שבועות מוצא את עצמי חי ברחוב במקרה כזה אני מסכן את חיי וזה לא מזיז לאף אחד פשות מחכfים שאני אמות כך זה ניראה לצערי אני נואש ולא יודע מה לעשות כולי תיקווה שתוכלו לעזור לי..תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד השיכון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה