|
|
|
|
|
|
שירות ומוצר שהינם מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי 2 בשמים (מסוג לקוסט לגבר) האחד כמתנה ליום הולדת והשני לעצמי.
הרכישה בוצעה ב- 13/08 באותו היום קיבלתי את ההודעה הבאה: "פרטי הזמנתך נקלטו במערכת, אספקת המוצר תתבצע בתוך 7 ימי עסקים וזאת מיום קבלת אישור מחברת האשראי שלך. (לא כולל שישי, שבת וחגים).". קיבלתי את המוצר ב-27 באוגוסט (איחור רב מאוד) כאשר האריזה המקורית של הבשמים הייתה פתוחה (בתוך החבילה), הקופסאות נמעכו לגבמרי (לא היה ניתן לארוז את הבושם כמתנה. בתוך האריזה נשכחה סכין יפנית !!! שקיבלתי במתנה.
המוצר היה פגום, השירות והשילוח (של אביב שיגור) היו מתחת לכל ביקורת.
|
|
|
|
|
|
|
|
טרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|