פרטי התלונה

תלונות טרה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת טרה - אי שביעות מטיפולם בפנייתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היי
באוקטובר קניתי משקה YOUשל טרה של 750 מ"ל. לפני תאריך התפוגה המשקה החמיץ <במקרר> , נהיה מוגז ושנסיתי לשתות הפה שלי שרף. המקרה חזר על עצמו פעמיים. פניתי לשירות לקוחות, נאמר לי שיטפלו בנושא וישלח לי פיצוי. לא עודכנתי אם וכיצד הנושא טופל ובטח שלא קבלתי פיצוי.פניתי בדצמבר לחברה והפקידה נענתה ואמרה לי שמעודכן במסוף שבאוקטובר נשלח אליי פיצוי בנושא. כנזכר מעלה - שום פיצוי לא קבלתי. היא אמרה שתשלח "שוב" פיצוי, לא קבלתי! כתבתי להם מייל בחודש ינואר, לא קבלתי שום תגובה למייל . היחס מזלזל ומחפיר, לדאבוני הרב למרות היותי אוהבת את המשקה, הינני נמנעת מאז לשתות אותו וכמו כן משתדלת מאוד לא לקנות מוצרי חברה זו.ממש יחס מגעיל, דוחה ומזלזל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מהחברה בנידון ופיצוי על עוגמת הנפש שנעשה לי פתרון נדרש :

טרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה