פרטי התלונה

תלונות טרה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח ותיק של המוצר ג'ננה (מעדן חלב) מחברת "טרה", הופתעתי לגלות כי 8 מעדנים מסוג זה שרכשתי, היו מקולקלים ונשאו בגאון מעליהם שכבת עובש ירוקה.
התקשרתי במהרה לטלפון של שירות הלקוחות הרשום על גבי מכסה המעדנים ומאחר ולא ענו ישירות אלא היתה הודעה קולית, השארתי הודעה עם מס' הטלפון שלי ושאר פרטים מזהים בתקווה שיתקשרו בחזרה.
מאחר וחלפו כמה ימים, ואף אחד לא הואיל להתקשר אלי, התקשרתי בשנית והשארתי את פרטי המקרה והפרטים שלי.
גם כאן לא יצרו אתי שום קשר.
בפעם השלישית שהתקשרתי, השארתי הודעה מאיימת שאפנה לתקשורת אם לא יחזרו אלי - ו...כלום. כנראה שפיטרו את עובדי שירות הלקוחות כי אין להם מספיק עבודה בחברת טרה.

אני החלטתי כבר כי לא ארכוש עוד את מוצרי חברת טרה, שדווקה הייתה חביבה עלי במיוחד, אך אני תמה מה קורה שם ומדוע לא עונים לטלפונים של לקוחות.

את המעדנים כבר השלכתי לפח מחשש שהירוקת תתפשט אצלי בכל המקרר אחרי זמן כה רב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לגרום לנציגי החברה להתקשר אלי ולהסביר את התופעה הב פתרון נדרש :

טרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה