אי טיפול בפנייה לגבי מוצר שהתקלקל טרם תאריך התפוגה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 26 באוקטובר 2010 פניתי באמצעות אתר האינטרנט של 'מחלבות טרה' לגבי מוצר חלב שנרכש באחת מרשת חנויות 'טיב טעם בעיר' שבתל אביב.
רכשתי קוטג' 5%, עליו מוטבע תאריך תוקף 01/11 שעת ייצור 00:53 (המוצר עדיין נמצא ברשותי עפ"י בקשתם!).
מיותר לציין, ע"ס תאריך פנייתי, כי המוצר לא שרד את תאריך התוקף שהוטבע ע"ג המכסה, לא יאוחר מיומיים לאחר שנפתח.
חשוב לי להוסיף כי ברשותי נמצאו מספר מוצרי חלב נוספים שבהחלט עמדו בתוקף שהוטבע על גבם.
עד עצם היום הזה, לא נתקבלה תגובתם, טלפונית או בכתב, למרות שחזרתי ושלחתי את תלונתי פעם או פעמיים נוספות.
המוצרים של מחלבות טרה, שבאופן קבע השאירו טעם טוב בפה, קיבלו טעם לוואי מר, בעקבות שרות לקוי. חבל!
אבקש עזרתכם בטיפול בנושא, באופן שמכבד חברה (מחלבות טרה) בסדר גודל שכזה.
בברכה,
דפנה רום
גרוזנברג 18/5
תל אביב 65811
|
|
|
|
|