פרטי התלונה

תלונות טרה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בפנייה לגבי מוצר שהתקלקל טרם תאריך התפוגה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 26 באוקטובר 2010 פניתי באמצעות אתר האינטרנט של 'מחלבות טרה' לגבי מוצר חלב שנרכש באחת מרשת חנויות 'טיב טעם בעיר' שבתל אביב.

רכשתי קוטג' 5%, עליו מוטבע תאריך תוקף 01/11 שעת ייצור 00:53 (המוצר עדיין נמצא ברשותי עפ"י בקשתם!).

מיותר לציין, ע"ס תאריך פנייתי, כי המוצר לא שרד את תאריך התוקף שהוטבע ע"ג המכסה, לא יאוחר מיומיים לאחר שנפתח.
חשוב לי להוסיף כי ברשותי נמצאו מספר מוצרי חלב נוספים שבהחלט עמדו בתוקף שהוטבע על גבם.

עד עצם היום הזה, לא נתקבלה תגובתם, טלפונית או בכתב, למרות שחזרתי ושלחתי את תלונתי פעם או פעמיים נוספות.

המוצרים של מחלבות טרה, שבאופן קבע השאירו טעם טוב בפה, קיבלו טעם לוואי מר, בעקבות שרות לקוי. חבל!

אבקש עזרתכם בטיפול בנושא, באופן שמכבד חברה (מחלבות טרה) בסדר גודל שכזה.

בברכה,

דפנה רום
גרוזנברג 18/5
תל אביב 65811

טרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה