פרטי התלונה

תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאחריות< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרן של החברה לפני 5 שנים. כאשר השיקול לקנות את המזרן היתה האחריות של 10 שנים.תחושה של להיות בידיים טובות. אתמול הגיע מוביל לקחת את המזרון לאחר ששילמתי 360 ₪ הובלה .היום התקשרה משירות לקולות ואמרה שלא ניתן לטפל במזרן כי הוא נרטב ,אמרתי שלא היה ולא נברא המזרן לא רטוב ולא היה רטוב ,אז היא תיקנה ואמרה שיש כתם וולכן צריך לשלם 2500 ₪ תיקון או 4400 ₪ ולעשות טרייד אין. כאשר בטלפון לפני שבאו אמרה שאם רוצים אפשר להחליף ריפוד תמורת 900ש"ח .המזרון שקע בצד ולא ניתן לישון עליו
כספי סוג הנזק :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
זיו פוזנר - מנהל חטיבת השירות שם ותפקיד:
התלונה טופלה באופן מיידי לשביעות רצונה המלא של הלקוחה.
תגובה:
הפתרון ושאר תוכן השיחה מול הלקוחה נשמרים באופן חסוי לשמירה על פרטיות הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה