|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
קטורזה קרן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטה באיירופלקס וקיבלתי אותה באפריל השנה, כולל מזרן.
התקשרתי אליהם בטענה כלפי החומר ממנו מיוצרת המיטה (מעין סקאי) בטענה שכל דבר קטן קורע או משאיר סימן על החומר ממנו עשויה המיטה.
הם טוענים שהבעיה היא שלי ושכאשר אני קונה מצעים למיטה לברור את הצבע שלהם אחרת הוא פשוט משאיר כתם על המיטה. (דבר שלא נאמר ביום הרכישה).
ושקיבלתי הנחה משמעותית בעת הרכישה.
כמו כן, כאשר אני שוטפת את הרצפה המגב משתפשף עם תחתית המיטה וגם זה גורם לקריעת המיטה.
בשרות לקוחות טוענים שזו לא בעיה שלהם ואין להם פתרון לכך.
ביקשתי מהם את זה בכתב והם אמרו שאפנה אליהם באמצעות האינטרנט.
כאשר נכנסים לאתר של אירופלקס אין בכלל כתובת מייל למח' שרות רק למכירות. זה כבר מסביר על המרחק בינם לבין שרות לקוחות.
אני מאוד מאוכזבת מהרכישה, המיטה עלתה הרבה מאוד כסף ואינה עונה על הציפיות.
אין עם מי לדבר שם בחברה שלהם.
|
מוצר פגום |
סוג הנזק : |
החלפת הריפוד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארופלקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|