פרטי התלונה

תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קלוקל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
עד הלום כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה רכשנו מהחנות בצומת עד הלום מיטה מתכוננת מאירופלקס בסכום לא מבוטל..
המוצר נמכר לנו באחריות של 10 שנים ואחד הדברים שלקחנו בחשבון זה שלחנות יש תו תקן של אמון הציבור
יש לציין שאי אפשר לפספס זאת בחנות.....
להלן השתלשלות העניינים... לאחר כשבועיים מרגע הגעת המיטה התקלקל לנו השנאי....כחודשיים לאחר מכן
נוצר שקע במזרן...לאחר אין ספור טלפונים ומיילים מצידנו,לשירות לקוחות הוחלט לקחת את המזרן" לתיקון"...
יש לציין שהמזרן חזר בדיוק כמו שהיה....כמו שלא נעשה דבר...
משיצרנו קשר שוב על מנת לעדכן את השירות אמרו לי שיגיעו שוב לקחת את המזרן לתיקון....
בשלב זה ביקשתי את החלפת המזרן ,אני לא מעוניינת שוב לקבל את התיקון הלא אפקטיבי .
לאחר מספר שיחות מול שירות הלקוחות ,ציינה בפניי הפקידה שאני יכולה לגשת לאחד מאולמות התצוגה על מנת לבחור מזרן חדש. נגשנו ובחרנו....ישבנו מול אשת המכירות בשם פאינה, זו ראתה את הפניה וציינה שתשלח את בחירתנו במייל לשירות (בשום שלב לא ציינו בפנינו שיהיה זה בתשלום)
לאחר כשבועיים משלא יצרו קשר,אני התקשרתי לשירות לקוחות .
ומפה סיוט, פשוט סיוט, אין עם מי לדבר משאירים הודעות ,שולחים מיילים ואיש לא חוזר
לאחר שכבר ענו לי ,הם ציינו שלא הובטח לנו החלפת מזרון...הם טוענים שזה יהיה בתשלום....פתאום עולם אחר....
אין עם מי לדבר מנהלת השירות בישיבה ,בטלפון...היא תחזור אלייך , כך שבועיים עד שסוף סוף שוחחתי איתה .
זו תיאמה לנו פגישה עם יבגני מנהל אזור הדרום , נפגשנו איתו ובדיוק אותה התחושה....
אין עם מי לדבר, עברנו ביחד על השתלשלות העיניים ומסתבר שכל התיעוד שובש ע"י החברה...הזוי.. התאריכים אינם נכונים ,כל הסיפור הזה פרוס על חצי שנה... ולפי פרטי המחשב של החברה זה בסך הכול חודשיים...הזוי...!! אייך חברה כל כך גדולה לא יכולה לעמוד מאחורי דבריה...?? אייך יתכן שככה מוליכים שולל את הלקוחות??? יצאנו מהפגישה בהרגשת זלזול וחוסר אמינות מצד החברה והמייצגים אותה , ממש הרגשנו מושפלים ושאין עם מי לדבר כול אחד יותר רמאי מהשני .סהכ רצינו לקבל את התמורה המלאה של כספנו ,ושהחברה תעמוד אחרי דבריה .
מה לעשות??
כספי סוג הנזק :
החלפת המזרון בבית הלקוח ללא עלות פתרון נדרש :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
דקלה מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
התקיימה שיחה עם הלקוח לבירור השתלשלות העניינים
חברת אירופלקס מקפידה על מתן שירות ללקוחות שלה ואם חלילה נוצרה טעות שלא במתכוון הננו לוקחים אחריות לטיפול.
תגובה:
לבסוף נקבע על החלפת מזרן ללא עלויות ולשביעות רצונו המלאה.
חברת אירופלקס חברה בארגון אמון הציבור ושומרת על שקיפות עם לקוחותיה.
בברכה,
דקלה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה