פרטי התלונה

תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פיצוי על שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שדרות כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אנו רכשנו חדר שינה +מיטה וחצי לפני כחודש וחצי. בעת הרכישה קבלנו שירות אדיב ומסור ממנהלת החנות. חדר השינה הגיע והותקן בביתנו ולאחר מס' ימים בודדים, לאחר ישיבתי על המיטה, המיטה פשוט צנחה מטה על הרצפה ואני עמה. חשוב לציין כי המיטה הינה מיטה עם מנגנון למזרנים מתכווננים, יקרה מאד ותקלה שכזו ממש לא אמורה להתרחש. בשל העובדה שהאירוע קרה ביום שישי, נאלצנו להודיע לשירות רק ביום א' על התקלה. יאמר לזכותם שהגיע כבר טכנאי ביום שלמחרת והיה המום נוכח מה שראה. המיטה הורכבה עם ברגים קטנים שכלל אינם מתאימים לנשיאת מנגנון ברזל וחיבורו למסגרת עץ.
פנינו לשירות שנית בבקשה לקבל פיצוי מהטעמים הבאים:
-לא היה לנו היכן לשון 3 לילות (שישי- שני) עקב תקלה מבישה זו
- שלמנו את מיטב כספינו ומקרה שכזה כלל לא אמור לקרות ברשת המקפידה על איכות מוצריה ואיכות מתקיניה
תשובת נציגת השירות היתה שהעניין נבדק, וגורם בכיר בחברה מסר כי קבלנו הנחה בעת הרכישה ולא נמצא טעם להעניק לנו פיצוי.
אינני יודעת אם במצב שכזה לא מגיע פיצוי באילו מצבים מגיע. מה גם שבקשנו בסה"כ 2 כריות שינה. אני פשוט המומה.
חוסר במקום לשון 3 לילות סוג הנזק :
מציאת מקום חלופי לשינה במשך 3 לילות פתרון נדרש :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
דקלה-קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על המכתב והפידבק ששלחה.
חברת אירופלקס מקפידה על מתן שירות הוגן ללקוחותיה ואם חלילה נוצרת תקלה היא דואגת לסדרה במהירות המיידית.
גם במקרה נדיר זה שאינו נפוץ במחוזויתינו דאגנו לטפל במהירות על מנת שהלקוחה תוכל להנות מהמוצר שקנתה ולישון שינה איכותית.
אנו מבינים את התחושה שנוצרה ללקוחה שכ"כ ציפתה למיטה ולצערנו קרתה תקלה נדירה זו.
המיטה תוקנה לשביעות רצונה של הלקוחה ואף הצענו לה לרכוש מכול דגם שתרצה שתי כריות במחיר מיחד עבורה.הזכות נשמרת ללקוחה לרכישה
תגובה:
בוצעה שיחה עם הלקוחה עם ההצעה שנרשמה לעיל.
בברכה,
דקלה קשרי לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה