פרטי התלונה

תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארופלקס לקוחה מאוכזבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזיין סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

לכבוד: אירופלקס
מנכ"ל ,סמנכ"ל ושירות לקוחות שלום רב,
הנדון: בעיית מזרן לא תקין והתנהלות כושלת בשירות לקוחות
רכשתי בחברתכם מזרן לפני כשנתיים
עפ"י המידע שהתקבל על ידי המוכר/ת בחנות "אירופלקס" בדיזיין סנטר בני ברק , רכשתי את המזרן ה"טוב" ביותר!.
כבר במהלך החודש הראשון שקע לי המזרן .
לאחר פניות חוזרות ונושנות תוקן המזרן ללא הועיל.
מקרה זה של תיקון חזר על עצמו ושוב ללא הועיל.
אני "רודפת " אחר שירות לקוחות מספר רב של פעמים במשך חודש ,בבקשה לשוחח עם אחד המנהלים על מנת ,למצוא עבורי פתרון פחות גרוע , מתיקון המזרן .
אני חוששת שקניתי מוצר פגום .
הרי, לא יתכן שמזרן שנחשב לטוב ביותר בחברתכם ישקע בתקופה של חודש לרמה של בורות ענקיים .
אני דורשת מכם וכמו כן ,פונה גם למועצה לצרכנות ולאתר תלונה שתחליפו לי את המזרן לאלתר ולפיצוי הולם. היות ובשנתיים האחרונות אני סובלת מכאבי טופת בגב.
אני מציינת שאני אשה שעברה ניתוח בגב, ושינה בסלון או במזרן עם בורות הוא דבר בלתי אפשרי מבחינתי.
וחשוב מאוד לציין שהמוכרים בחנות מודעים למצבי הבריאותי
אני ישנה לצערי בסלון ללא מזרן!
בעיות הגב חזרו לאחר שינה על המזרן וכמו כן גם טיפולים יקרים מאוד.
מחכה לתגובה מהירה ,
כספי סוג הנזק :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
דקלה הרוניאן,קשרי לקוח שם ותפקיד:
לכבוד: מאי 2012
צוות אתר תלונה
מספר התלונה 74941


הנדון: מכתב תשובה לפנייתה של ליטן אנינה

להלן תגובת חברת אירופלקס:
אנינה ליטן רכשה לפני כשנתיים מזרן בחברת אירופלקס.
לטענת הלקוחה כבר במהלך החודש הראשון "שקע" לה המזרן.
הלקוחה ציינה כי עברה ניתוח בגב וכי קשה לה לשון על מזרן עם "בורות " כהגדרתה.
כמו כן הלקוחה טענה כי "מכרו" לה מזרן שנדרש לסובב אותו לצורך תחזוקה וכי היא מבוגרת מכדי
לעשות זאת.
הוסבר ללקוחה שלסובב מזרן זו המלצה שלנו לשמור על המזרן לאורך שנים ומכיוון שגם היא בענף הריהוט

היא מכירה את הדברים מקרוב.

סוכם עם הלקוחה שנגיע לביתה לבדיקת טענתה ללא עלויות.

במידה והמזרן לא תקין ניקח לבדיקה במפעל ללא עלויות ,במידה ותקין לקוחה תגיע לסניף לראות מזרנים

אחרים להתאמה מחודשת.

הלקוחה נתנה את הסכמתה.

בברכה,
דקלה הרוניאן
קשרי לקוחות

תגובה:
בדיקת מזרן ללא עלויות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה