פרטי התלונה

תלונות ארופלקס

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מבישה של אירופלקס. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מיטה מקופון שהיה בגרופון- כולל מזרן , בגודל 180*200. אחרי שביצעתי את הרכישה- הודיעו לי שאין במלאי את הדגם הזה והציעו לי דגם חלופי- הרבה פחות יפה. אחרי גלגולים ושינויים ומשא ומתן ארוך מאד שכלל גם התיעצות עם המנכ"ל לפי דברי העובדת בחנות- סיכמנו על דגם מסויים שראיתי באינטרנט. הוספתי תשלום כדי לשדרג אותו שיהיה כולל ארגז מצעים והעיסקה יצאה לדרך. חיכינו חיכינו, חייגנו חייגנו, ביררנו ביררנו והמיטה לא הגיעה. לא יצרו קשר- לא עידכנו. שום דבר. בסוף הגיעה המיטה- בומבסטית וגדולה, לא בדיוק כמו בתמונה אבל השלמנו עם הנפילה. בלילה הראשון- באמת הייתה נפילה. בעלי עלה למיטה ונשמע "בום". ישנו באלכסון כל הלילה, הרגשנו שוב צעירים שישנים על שפת הכנרת בזווית לא ידועה. הגיע השירות וסידר את העניין בקומבינה ואחרי תקופה מסויימת שהגיע החלק סידרו את זה באופן יותר יציב. אחרי עוד תקופה- הרמתי את החבל שקשור לארגז מצעים- והופ- הוא נקרע. ושוב טלפון למרכז שירות. עכשיו- מתוך ה- 180*200 שקנינו אנחנו ישנים על רוחב 140. למה? כי המיטה התעקלה בצדדים כלפי מטה- ופשוט לא ניתן לישון על הקצה. חייגתי לשירות לקוחות ושאלתי מה עושים. היא אמרה שהמזרן באחריות והם לוקחים ובודקים ומסדרים מה שצריך- אלא אם כן- יש כתם על המזרן. שאלתי מה קשור הכתם? היא אמרה שכתם מבטל אחריות וזה כתוב גם בתעודה. מוזר שבחנות לא נאמר כלום, רק השוויצו ב- 15 שנים אחריות. עכשיו תאמרו לי- איזה מזרן לא מתלכלך? והמזרן שלי הוכתם אפילו עם מגן מזרן ו- 2 סדינים. תתפלאו לשמוע- אבל אנחנו ישנים עליו! מזיעים עליו, מריירים עליו חיים עליו! האם אין תירוץ עלוב מזה לביטול האחריות??? והמחירים שהם ביקשו לתיקון המזרן בלי אחריות---->>>> 1500 ש"ח על הובלה ותיקון (בערך) . חברת אירופלקס- בושו והיכלמו, אותי, את קרוביי ואת חבריי איבדתם- לא נשוב להיות לקוחות של חברה שמבזה את עצמה בצורה שכזו, שמעבירה את הלקוחות שלה מסלול מכשולים ומתנערת מאחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי תנאי האחריות, יצירת מוצר טוב ועמיד יותר- ובראש ובראשונה- לא למכור דברים שאינם במלאי!!!!!! פתרון נדרש :

ארופלקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה