פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממתין יותר מחודש למייבש שיער שהוזמן באספקה מהירה נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנה מספר: 559483

בחורף הקצר שביקר בארצנו הצליח מייבש השיער בביתי להתקלקל. שכנעתי את אשתי להזמין מוצר באינטרנט במקום לרכוש בחנות. ב- 11.01.14 נכנסנו ל"זאפ" בחרנו מוצר במחיר אטרקטיבי עם שילוח מהיר (7 ימי עסקים), כי אנחנו זקוקים למייבש שיער אחרי המקלחות של הילדים. חיכיתי שבועיים והמוצר לא הגיע, אז יצרתי קשר עם נציגה. היא הסבירה לי שבטעות המוצר הופיע באספקה מהירה, אך למעשה מדובר ב- 14 ימי עסקים ושעליי להתאזר בסבלנות. המתנתי. כעבור 20 יום (21.01.14) התקשר נציג וסיפר לי שהמוצר אזל והציע לי מוצר משודרג ללא תוספת מחיר. הסכמתי, והמשכתי לחכות. ולחכות. התקשרתי שוב כעבור שבוע. נציג אחר סיפר לי שהמוצר תקוע במכון התקנים, אך תוך כמה ימים ישוחרר. מה לעשות?! המשכתי לחכות. אחרי קרוב לחודש מתקשר נציג והודיע לי שהמוצר שוחרר מהמכס, למרות שנאמר לי שהוא בכלל במכון התקנים, והוא יגיע אליי עד סוף השבוע. עבר סוף השבוע - אז שוב התקשרתי. הנציג אחר סיפר שהוא מברר איפה עומד המשלוח והוא תיכף חוזר אליי. לא חזר. נמאס לי. מרגיש שמורחים אותי והחלטתי לפתוח תלונה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מייבש שיער במיידי ופיצוי פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור שם ותפקיד:
מוצר יקר יותר של אותו יצרן ויבואן נשלח וסופק ללקוח בגלל מחסור זמני במלאי הספק

מצ"ב אישור מסירה
httpwww.israelpost.co.ilitemtrace.nsfmainsearchOpenFormLHEBitemcode01274389995IL
תגובה:
המוצר סופק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה