יאיר קורן - אחראי בשי |
שם ותפקיד: |
צר לנו שלקוחות ממרכז הארץ, ולקוחות הגרים בהתנחלויות ומחוץ לגבולות הקו הירוק פותחים תלונות בימי מלחמה , בהם מאות מטרים ממחסנינו נופלים טילים.
ודאי שהחנות הראשית בחיפה סגורה, גם המחסנים ,וגם המוקד הטלפוני .
בהוראת פיקוד העורף וקב"ט עיריית חיפה - נ א ס ר עלינו לקיים כל פעילות בשלב זה של המלחמה בצפון.
הלקוח קיבל על כך תגובה מסודרת במייל .
כמו כן , ללקוח יש את אופצית הבחירה אם הוא רוצה משלוח או איסוף הזמנתו בשלב שלפני הזכייה או ההזמנה .
אנו לא נוהגים לחייב משלוח על פי שיקול דעתנו.
ומאפשרים איסוף של למעלה מ-4000 פרטים שונים מנקודת האיסוף הייעודית LastPrice Point שבחיפה .
כך שאם מר אלעזר היה מבקש לאסוף את המוצר טרם המוצר נשלח , לא היינו כלל נכנסים לעימות בנושא .
אך לאחר מעשה, הנזק הכספי הוא שלנו .
שירות הלקוחות שלנו פעיל במיוחד בימים אלה 24 שעות ביממה באמצעות נציגים תורנים המאיישים עמדות שונות ממרחבים מוגנים , ומשיבים לפניות הלקחוחות באמצעות דוא"ל .
יש הפניה לכל לקוח הנכנס לאתר לפתיחת פנייה.
תשובה מתקבלת מיידית וכך גם הפתרון .
חבל לנו שאזרחים במדינה לא מבינים כי מקו חיפה צפונה אנו חיים בימים אלה ב- מ ל ח מ ה ! ! |
תגובה: |
לפי שיקול דעתו של הלקוח .
ביטול העסקה וזיכוי מלא או פתרון בנושא שליחת המוצר.
|
פתרון: |
|
|