פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר משומש - מוחזר או מתצוגה במקום חדש ע"י החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי במכרז למכונת קפה, לטענתי המכונה שנשלחה אלי לא הייתה חדשה וניכר בה כי האריזה נפתחה מספר פעמים והייתה מודבקת בשתי שורות כפולות של סרטי הדבקה של הלאסט פרייס. האריזה היתה ישנה וקרועה בתוך המכונה היה שפוך קפה וכתמי קפה נוזלי. מבירור בניופאן נמסר לי כי המכונה לא מגיעה בצורה כזו אלא סגורה בצורה הרמטית או בסרטי הדבקה של ניופאן. בלאסט פרייס טענו שכך המכונה מגיעה - דבר העומד בניגוד להוראות היצרן שמציין כי המכונה נבדקת על ידו אך עוברת ניקוי יסודי. כמו כן, הציעו לי לקחת אותה לניסיון למשך 14 יום דבר המעיד שהם ממחזרים מוצרים אלה. כמו כן, ברור לי מעשות מכרזים שהגשתי שנציג שלהם יושב במכרזים ומתערב בהם. הרושם שלי הוא ש"הזכיה" במכרזים היא לכל היותר במחיר של 100-300 ש"ח ממחיר המועדון וכשהם נתקעים עם מכשיר מוחזר או מוחלף או תצוגה הם שולחים אותו ללקוח מבלי להודיע לו על כך מראש שעה שהלקוח חושב ש"זכה" במוצר חדש לחלוטין.
כתבתי עליהם הבוקר ביקורת חנויות מפורטת בזאפ אולם הם לא פירסמו אותה עד עכשיו.
בזבוז זמן הפסד כספי ביטול הקנייה סוג הנזק :
קבלת מכונה חדשה סגורה באריזה חדשה לפי בחירתי במחיר אחד המכרזים בהם זכיתי ובוטלו על ידי פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה