|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוחות באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היזמנתי בלנדר ידני בתאריך הנ"ל.היו אמורים לספק לאחר 14 ימי עבודה.
הפריט לא סופק כפי שהובטח,לאחר 20 ימי עבודה נאמר לי כי אין להם את הפריט במלאי ושאלו אם אני רוצה פריט דומה בתוספת מחיר כמובן שביטלתי את העיסקה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
לאסט פרייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|