פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות באינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היזמנתי בלנדר ידני בתאריך הנ"ל.היו אמורים לספק לאחר 14 ימי עבודה.
הפריט לא סופק כפי שהובטח,לאחר 20 ימי עבודה נאמר לי כי אין להם את הפריט במלאי ושאלו אם אני רוצה פריט דומה בתוספת מחיר כמובן שביטלתי את העיסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה