פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצרים במועד נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ביום שני שני מוצרים באתר במיוחד בשל שהיתה האפשרות לשלם 19 ש"ח ולקבל אותם תוך 3 ימי עסקים,ישירות בבית!(המוצרים יועדו לשמש מתנה חשובה ליום שישי בערב),ביום חמישי התקשרתי, והבטיחו לי שלמחרת אקבל אותם בין 10-12 למרות יום האיחור,חיכיתי בבית כל היום וכמובן לא הגיעו,באתי לארוע בבושת פנים ללא המתנה המובטחת!!!היום ראשון עדיין אין עם מי לדבר הקווים תפוסים.
הדבר היחידי שקיבלתי היתה הודעת מייל ביום שישי ב 1.30 כתגובה להדועות נזעמות ששלחתי אליהם שידברו איתי ביום ראשון ואם ארצה לבטל הם יבינו ואקבל זיכוי על מלוא כספי. פשוט יריקה בפנים.
חיוב כספי לשווא סוג הנזק :
עמידה בהתחייבויות כלפי הלקוחות. פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה