פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר משומש במחיר של חדש ושירות מזלזל. נושא התלונה:
פרמילובסקי איליה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, הזמנתי באתר של לאסט פרייס שואב אבק חדש של חברת VAX (מס' הזמנה 187057). אבל קיבלתי מוצר משומש ללא קבלת מס או כל נייר מלווה אחר. לאחר פנייתי למוקד שירות הלקוחות של האתר הבטיחו לי להחליף את המוצר בחדש תוך יומיים. כאשר שום דבר לא קרא, פניתי מספר פעמים למוקד, וכל הזמן קיבלתי רק הבטחות. לבסוף נאמר לי כי המוצר לא נמצא במלאי. לאחר טרטורים כאלה ביקשתי לבטל את ההזמנה ולאסוף את המוצר מביתי, אך עוד פעם חוץ מהבטחות שום דבר לא קרא. בינתיים התחילו לחייב את החשבון עבור מוצר חדש שלא קיבלתי. הופתעתי מהיחס המזלזל של שירות לקוחות.
אודה לכם אם תצליחו לטפל בעיניין כי הקופסה (הלא קטנה) תקועה לי בסלון ולמרות שאני כבר משלם את הכסף אני לא יכול להנות מהמוצר.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה ופינוי הקופסה מהסלון באופן מיידי. פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה