פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר השונה מהמוזמן. אספקה לאחר 11 יום!!! נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.10.05, הזמנתי דרך אתר last price כיריים קרמיות עם מסגרת נירוסטה. בתאריך 10.11.05 אספתי מסניף הדואר בירושלים (אני גר בהר גילה) את המוצר. כאשר פתחתי את החבילה התברר לי כי המוצר שהגיע שונה מהותית מזה שהזמנתי. בבירור בחברה (עד שענו לטלפון חלף זמן רב) נאמר לי כי אין את המוצר המבוקש במלאי וכי יחלוף זמן רב עד שיהיה. אפילו "התעניינו" באם אהיה מוכן להשאירו אצלי תמורת פיצוי... העיכוב באספקה והצורך הדחוף שלי במוצר גרמו לי לקחת יום חופשה מהעבודה על מנת לרוץ ולרכוש את המוצר במקום אחר. שילמתי יותר כסף ואיבדתי יום עבודה. כמעט ואיבדתי דייר המתגורר בשכירות בדירה עבורה רכשתי את הכיריים. לאחר כל זאת דרשו ממני להעביר את המוצר לסניף דואר שליחים ולשלוח אותו חזרה אליהם ולפקסס את הקבלה עבור המשלוח על מנת שיפצו אותי בגין המשלוח. הודעתי להם כי איני עובד בשירותם. הם טעו והם צריכים לאסוף את המוצר מביתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
איסוף המוצר מביתי. החזר מידי של הכסף. פיצוי כספי ע פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
יאיר קורן - אחראי בשי שם ותפקיד:
הלקוח קיבל את המוצר שהזמין . צבע המסגרת היה שונה .
כיוון שהדגם זהה וכך נתקבל מהספק נשלח אל הלקוח המוצר .
זאת לאחר שהלקוח אסף את המוצר מסניף דואר שליחים (לבקשתו על מנת שלא להמתין בבית לכיריים).

כיוון שהלקוח גר בשטחים , לא ניתן היה לאסוף את המוצר מביתו על ידי אחת מתוך 4 חברות שליחויות בהן ניסנו לבצע שירות "הבא לי" .
(בין החברות דואר שליחים , כץ , ואביב שיגור)
הלקוח נתבקש על מנת לזרז את פעולת הזיכוי הכספי ושליחת פיצוי להגיע יחד עם המוצר למקום מרכזי , סניף דואר או מקום עבודתו יחד עם הכיריים (אגב מדובר בחצי כירה במשקל 4 ק"ג !!!!)
לאחר שיחה הסכים עם מנהל האתר שהתקיימה מביתו , בה הלקוח קילל את מנהל האתר, וצעק עליו ללא הרף , סוכם כי הכיריים יאספו למחרת היום ממקום עבודתו של הלקוח או אשתו .
הלקוח זוכה בסכום אותו שילם מיידית .
תגובה:
הלקוח זוכה בסכום אותו שילם .
הכיריים נאספו מהלקוח .
חשוב לציין הכיריים שנשלחו זהות לאלה שהוזמנו , תקינות וחדשות למעט צבע מסגרת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה