פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מקרר ואי הגעתו לאחר שבועיים מיום ההזמנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב לאון בלום 29 כתובת:
דרך הטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי עופר אקרמן. רכשתי מקרר בחברת לאסט פרייס בטלפון. מספר הזמנה : 333586. נאמר לי שהמקרר יסופק שבועיים מיום ההזמנה. הסברתי לנציג שאני עובר היום לדירה חדשה ( 1.9.08 ) והוא אמר שאין לי מה לדאוג כמעט בטוח שזה יגיע עד סוף השבוע.
המקרר לא הגיע באותו השבוע וגם לא בשבוע שלאחר מכן. כאשר התקשרתי לחברה טענו שזה בסדר שהמקרר בהזמנה. לקראת סוף השבועיים התחילו להשמיע טענות על שביתה בנמלים שאמורה להסתיים ואז אני אקבל את המקרר.
ביום שישי ( 12.9.08 ) התקשרה אליי נציגה והודיעה לי על השביתה והציעה לי במלוא נדיבותה אם אני מעוניין לקבל מקרר אחר שיש להם במלאי כמובן בתוספת קלה של 100 ש"ח. כמובן שהסברתי לה שאין סיכוי שאני אוסיף להם כסף עכשיו.
היא אמרה שהמקרר יגיע בתחילת השבוע. כמובן שגם בשבוע הנוכחי המקרר לא הגיע וכאשר התקשרתי לחברה הנציגה הודיעה לי בחגיגיות שהשביתה נגמרה והמקרר יגיע מקסימם בסוף השבוע וכמובן הציעה לי את אותו הדיל הקסם ממקודם.
היגע סוף השבוע היום 18.9.08 ושום מקרר לא הגיע. התקשרתי לנציגה שכמובן כעת יש שביתה אחרת בנמלים והמקרר לא ממש עומד להגיע אליי.
היא כעת מציעה לי את המקרר שהיה להם כל הזמן במלאי מסוג אחר כמובן וכעת היא מוכנה לתת לי אותו באותו מחיר. ממש נחמד מצדה.
היא שלחה לי הזמנה למקרר אחר והוא אמור להגיע עד סוף שבוע הבא לדבריה ( כלומר 4 שבועות לאחר ההזמנה ) אם אכן יהיה הדבר והוא באמת יגיע.
אין צורך להסביר איך זה לחיות בדירה ללא מקרר במשך כמעט שלושה שבועות ועד שהוא יגיע יש עוד זמן.
אין צורך להסביר כמה הוצאות זה גורם לדברים שלא מתכלים ושאי אפשר לשמור שום דבר. שלא לדבר על עוגמת הנפש ול שיחות הטלפון שביצעתי לנציגי השירות.
פשוט חוצפה שאין כדוגמתה.
אודה לכם אם תוכלו לטפל בתלונה הזו. פעם ראשונה בחיי שאני נתקל בסיטואציה שכזו. אני משער שאנשים אחרים היו מקימים קול צעקה בטלפון אבל אני לא מסוגל לכך.
בברכה, אקרמן עופר 0549993003
גם כספי סוג הנזק :
לקבל חזרה את הכסף ששולם על המקרר או לפחות חלקו. פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה