פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום ברכישה מאתר LASTPRISE. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ-5 חודשים בלבד (ביום 29.01.09) רכשתי מכונת קפה CHROMEX דגם ES-180. המכונה נרכשה באמצעות אתר האינטרנט LAST-PRICE בעלות של 808 ש"ח !!
המכונה הגיעה אליי ביום 03.02.09.

כ-4 ימים לאחר פעולתה, ביום 08.02.09 - הפסיקה המכונה לעבוד. ונאלצתי להיטרטר למעבדת שירות בחדרה, עפ"י הצעת מוקד התמיכה של החברה המשווקת (און-ליין), על מנת להעבירה לתיקון במעבדות ON-LINE, ולבזבז ימי עבודה, זמן וכסף.
כ-3 ימים אח"כ, ביום 11.02.09 - הובאה לביתי מכונת קפה חדשה, מאותו הדגם בדיוק ES-180.

אלא ששוב, חודש לאחר פעילותה, ביום 29.03.09 - שוב התקלקלה המכונה, ולא ניתן היה להפיק בה כל קפה. לא זו בלבד, אלא שמסנן הקפה היה מתנתק ממקומו בפתאומיות כשהוא מותיר אחריו לכלוך בכל איזור המטבח, ומסכן ממש את השוהים בקירבתו כשהוא ניתק לפתע ממקומו ועלול לעוף לעברם (והוא כמובן רותח !)

מכתב מיום 29.03.09 שנשלח אל מנכ"ל חברת ON-LINE, והעתקו אל חברת LAST-PRICE לא זכה לכל מענה מחברת ON-LINE !!
במכתב זה דרשתי לבטל העסקה בינינו כליל ולהשיב לי את תמורתי, היות ואיני מוצאת לנכון להתרוצץ עם מכונת הקפה למעבדות השירות אחת לחודש לערך.... או לחילופין להנפיק עבורי מכונת קפה מדגם אחר, שאינו ES-180.

לא יעלה על הדעת כי כבר בחודשי השימוש הראשונים במכונה אאלץ להיטרטר בין מעבדות השירות, להפסיד זמן יקר, ימי עבודה, ולהמתין זמן ממושך לתיקן המכונה, כפי שמוצע ע"י נציגי השירות בחברת און-ליין.

ביום 5.04.09 - קיבלתי אי מייל מחברת LAST-PRICE ובו הצעתה של גב' מיכל דאנו לפיה "אם תשובת מנכ"ל חברת און-ליין לא תהא לשביעות רצוני - הם יחליפו את המכונה הקלוקלת בחדשה". תוך שהיא מציעה לי אותו דגם (ES-180) שבו איני מעוניינת עוד, או דגם ES-190.

מאחר וטרם רכישת מכונה זו היתה בידי מכונה מדגם ES-170, אשר פעלה ללא ליאות וללא תקלות במשך 5 שנים, ומאחר ומחירה של מכונה זו מקביל למחיר בו רכשתי מכונה ES-180 (ואף נמוך ממנו !!) - אבקש לקבל מכונה ES-170 ולא דגם ES-180 שכבר הוכחה קלקלתו פעמיים בתקופת זמן חודשים בודדים.

לאחר המתנה של כחודשיים לתשובת מנכ"ל חברת און-ליין, אשר לא טרח כלל להתייחס למכתבי ולא התקבלה כל תשובה מחברת און-ליין ומאחר ואין בכוונתי להתרוצץ בין תחנות השירות ולבזבז זמן יקר וכסף רב - השבתי לגב' מיכל דאנו כי הנני מעוניינת במכונה אחרת תחת זו הקלוקלת, וביקשתי כי יהיו עמי בקשר לגבי מועד החלפת המכונה, אולם גם מהם לא שמעתי דבר לאחר מכן. ועדיין הנני נותרת עם מכונת קפה שנרכשה לפני כ-5 חודשים בכסף רב, ושאינה יותר מאשר פסל סביבתי במטבחי. ואינה ממלאת כלל את ייעודה, לשמו נרכשה.

לפיכך, וטרם פניה לגורמים משפטיים לביטול העסקה והחזר כספי - אבקש לקבל במיידית, וללא דיחוי נוסף, מכונת קפה חדשה, חלופית, תחת זו הקלוקלת, ומדגם שונה (ES-170 או תוצרת חברת אחרת).
איני מעוניינת עוד במכונת קפה מדגם ES-180, לאחר ניסיון כושל ומר עם שתי מכונות מדגם זה, ששבקו מפעילות כבר בחודשי שימוש ראשונים.


נ.ב.
מובן כי יש בידי הקבלות, והמכתבים אשר נשלחו למנכ"ל חברת און, וחברת LASTPRICE.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכונת הקפה במכונה חדשה, דגם ES-170 או ביטול העסקה והחזר כספי מלא. פתרון נדרש :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור חמו - מנכל שם ותפקיד:
אתר המכירות לאסטפרייס , לפנים משורת הדין , הסכים להחליף את המכונה שברשות הלקוחה לאחת משתי מכונות ES180/ES190 של אותו יצרן CHROMEX - ללא כל עלות , וזאת כיוון שהלקוחה סירבה לקבל תיקון במסגרת האחריות !

אם הלקוחה מבקשת את הדגם הישן יותר ES170 איתו יש לה נסיון מוצלח , יש לנו מכונה אחרונה בתצוגה (בויטרינת מכונות הקפה) - נשמח גם להחליף לה לאחת כזו ללא כל עלות .

ללאסטפרייס שיווקה מאות מכונות קפה מהדגם האמור , בשנה האחרונה , ומעל 1000 יח' בשנים האחרונות , המכונה שברשות הלקוחה ES180 היא אחת מכונות הקפה הטובות בארץ , והמוצלחות ביותר .

מהות התלונה היא לא על שירות האתר , ואולי מתארת את שירות היבואן , און ליין סחר !
האתר ,שהינו גורם מתווך בין היבואן ללקוח במקרה זה , ולא ייבא את המכונה או נותן לה שירות באופן ישיר ,
נתן שירות לקוחות מעולה נדיר וראוי להערכה במדינתנו , זמני תגובה מיידים לפניות הלקוחה , ומענה לכל דרישותיה . לכן אינני רואה בעין יפה כלל לפרסם מקרה זה .

תגובה:
החלפת המכונה לאחד הדגמים של כרומקס (מכונת קפה )
ES170/ES180/ES190 ללא כל עלות .
ניתן לבצע ההחלפה בכל יום בין השעות 09:00-17:30 בנקודת השירות של האתר
ברח העצמאות 60 , חיפה .
בתיאום טלפוני מול מנהל המחסן אסף 1-700-70-80-89 (במענה להקיש 2 2 1 )

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה