פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיוב באשראי במקום ישירות בבנק כמובטח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חוייבתי באשראי למרות ביטול מוסכם של הזמנה מס' 425546 -מוקדנית ארין , מבטל -ברק. למרות הבטחה לזכות את חשבון העו"ש , מופיע זיכוי באשראי לעוד חודש וכך יצא שאני מלווה לחב' לאסט פרייס את כספי ללא ריבית וכמובן ללא הסכמתי.
נסיונותי לפניה טלפונית נותרו , כמובן , ללא מענה
כספי סוג הנזק :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
יאיר - אחראי בשירות לק שם ותפקיד:

לבקשת הלקוחה העסקה בוטלה.
לצערי לאסטפרייס או כל גוף משווק בארץ לא שולט בתאריכי החיוב/זיכוי הפרטיים של הלקוח. ותאריכים אלה אינם קשורים לתאריכי חיוב/זיכוי חשבוננו העסקי מול חברת האשראי .

סכום העסקה עמד על 298 ש"ח וכך גם סכום הזיכוי.
אם מחשבים את טענת הלקוח של הלוואה ללא ריבית לעסק (מה שאינו נכון כיוון שאנו מזוכים מול חברת האשראי כל 10 בחודש, כך שהחיוב והזיכוי למעשה יהיו אצלנו ב-10 בדצמבר שלא כמו אצל הלקוחה 2 בדצמבר חיוב ו- 2 בינא' זיכוי)
מדובר בסכום של 1 ש"ח ריבית (לפי הריבית הנהוגה במשק) ! ! !
תגובה:

לא ניתן לשנות את תאריך זיכוי חשבונות הלקוח - זהו סיכום מוסכם בין הלקוח לבין חברת כרטיסי האשראי ו/או הבנק.
נשמח להעמיד לרשות הלקוחה זיכוי של 10% מערך הקנייה (29 ש"ח)
לקניות הבאות באתר .
למימוש ההטבה ניתן לפנות למוקד השירות בטל 1-700-70-80-89
ולציין מס אישור-פנייה 139099 .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה