פרטי התלונה

תלונות לאסט פרייס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שואב אבק שלא סופק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 12.04.06 הזמנתי דרך אתר האינטרנט "לאסט פרייס"
http://www.lastprice.co.il/index.asp
שואב אבק בשם דייסון אנימל. הזמנה 71716
שני תשלומים כבר ניגבו ממני באמצעות כרטיס האשראי, אך עדיין אין כל תזוזה במעמדי, למרות ההבטחה לספק המוסר תוך 14 ימי עבודה.
חוששת שיברחו לי עם הכסף ובלי המוצר, ומצד שני הם מחייבים באתר - שאם אבטל את העיסקה, אתחייב לשלם דמי משלוח (למרות שלא קיבלת דבר. )
כבר מספר פעמים התקשרתי לשירות שלהם 1-700-70-80-89 וכתבתי להם דרך האינטרנט (פניה אחרונה מס' 25650), ומלבד הבטחות לא קיבלתי דבר.

נודה לכם אם תצליחו לטפל בעניין,
מתת וד"ר מיכאל שטיין, מס' הזמנה 71716
כספי סוג הנזק :

לאסט פרייס שירות לקוחות

, תגובה:
יאיר קורן - אחראי בשי שם ותפקיד:
הלקוח רכש את המוצר ערב הפסח , בידיעה שזמן האספקה הוא 14-21 ימי עסקים (מוצר זה לא נמצא בעת ההזמנה במלאי , שכן אם היה במלאי היה מוצע באספקה תוך 1-3 ימי עסקים באופן אוטומטי) .
בבדיקה בלוח השנה (נכון להיום 10/5/2006) ניתן לגלות ש-21 ימי עסקים שלא כוללים חגים , ערבי חגים , ימי ששי וימי שבת - טרם עברו .
הלקוח קיבל תשובות ברורות מנציגי השירות הטלפוני , ובהודעות דוא"ל , כתגובה לפניותיו , שהמוצר יסופק במסגרת 14-21 ימי עסקים.

בנוסף נבקש להבהיר חד משמעית - כי מעולם לא גבינו או דרשנו דמי משלוח על מוצר או עסקה שבוטלה לפני שנשלחה ללקוח ממחסננו !
שום נציג שירות לא דרש בשום שיחה או התכתבות עם הלקוח דמי משלוח עבור העסקה.
תגובה:
המוצר יסופק בימים הקרובים ללקוח (השואב הגיע לארץ ) . יחד עם פיצוי לבחירתו .
2 אבקות מקוריות של DYSON בשווי 199 ש"ח לניקוי יבש מקצועי , או סט סכינים 24 חלקים מבית GI - במזוודה מהודרת - בשווי 299 ש"ח .
הטיפול בלקוח ינוהל באופן אישי על ידי אחראי/ת בשירות הלקוחות , עד קבלת המוצר ובחירת הפיצוי , ושביעות רצונו המלאה של הלקוח .

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה